من این چاپگر قابل حمل را به جای دوربین فوری در کریسمس می خرم

این بهترین دوربین های فوری یک توصیه آسان به عنوان یک ایده هدیه کریسمس است. آنها سرگرم کننده، لمسی و مناسب برای (تقریبا) همه سنین هستند. همچنین می‌توانید لحظاتی را با اطرافیانتان ثبت کنید – مادربزرگ در حال چرت زدن بعد از ظهر با سوخت براندی، تزئین شده در یک کلاه دستمال کاغذی کریسمس – و سپس آن‌ها را به عنوان یادگاری ارزشمند با چاپ فوری به اشتراک بگذارید.

به لطف پولاروید و Fujifilm Instax، شما هم از انتخاب رنج می برید. با این حال، من اینجا هستم تا جایگزینی را پیشنهاد کنم که به شما یادگاری های زیبا و با کنترل بیشتر را بدهد: چاپگر Instax Link قابل حمل.

این چاپگرهای با قابلیت حمل آسان به قدری کوچک هستند که می توانید برای تعطیلات آخر هفته با خانواده خود یکی از آنها را در کیف بیندازید. آنها در سه نسخه نیز عرضه می شوند: Mini، Square و Wide. شما از همان فیلم دوربین‌های Fujifilm Instax استفاده می‌کنید – فقط اندازه مناسب چاپگر را بخرید، و همان چاپ‌های دوست‌داشتنی به سبک قدیمی را خواهید داشت، فقط شما می‌توانید انتخاب کنید که کدام عکس‌ها را چاپ کنید.

برای خریداران در ایالات متحده، فقط نسخه Instax Link Wide چاپگر Link است ۹۷٫۹۹ دلار در آمازوندر حالی که در انگلستان قیمت زیادی در چاپگر Square Link وجود دارد، که فقط هزینه دارد ۹۴ پوند در آمازون. به‌خاطر داشته باشید، با این حال، این معاملات فقط برای چاپگر هستند – بسته‌هایی نیز با فیلم موجود است، اما خرید بسته‌های فیلم به طور جداگانه می‌تواند سودآور باشد.

حتی برای تعطیلات عالی تر و ایده های هدیه کریسمس، راهنمای ما را برای بهترین ها بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش روز باکسینگ در بریتانیا.

پیوند گسترده اینستاکس: بود ۱۴۹٫۹۵ دلار اکنون ۹۷٫۹۹ دلار در آمازون
کاهش به زیر ۱۰۰ دلار، پیوند گسترده اینستاکس چاپگر قابل حمل کاملاً توسط یک برنامه همراه گوشی هوشمند کنترل می شود و به شما امکان می دهد قبل از چاپ تصاویر خود را ویرایش، برش و سفارشی سازی کنید. این یک باتری داخلی دارد که برای حداکثر ۱۰۰ چاپ بین شارژ کافی است، اما باید کاغذ (و دوربین) را جداگانه خریداری کنید. این یک همراه عالی برای اینستاکس پال، اما از نظر فنی می توانید از هر دوربین دیجیتالی از جمله گوشی هوشمند خود چاپ کنید. نسخه Wide چاپگر بزرگ‌ترین چاپ‌های فوری ممکن Instax را با اندازه ۹۹×۶۲ میلی‌متر تولید می‌کند – در حالی که نسخه‌های Square Link و Mini Link نیز وجود دارند. رنگ‌های انتخابی نیز وجود دارد – این قرارداد برای نسخه سفید خاکستری است، اما در رنگ‌های خاکستری موکا و سبز نیمه‌شب نیز موجود است.مشاهده معامله

لینک Instax Square: بود ۱۲۹٫۹۹ پوند اکنون ۹۴ پوند در آمازون
چاپگر قابل حمل Instax Square Link Wide با قیمت کمتر از ۱۰۰ پوند، کاملاً توسط یک برنامه همراه گوشی هوشمند کنترل می شود و به شما امکان می دهد تصاویر خود را قبل از چاپ ویرایش، برش و سفارشی سازی کنید. همچنین دارای یک باتری داخلی است که برای حداکثر ۱۰۰ چاپ بین شارژ کافی است، اما باید کاغذ (و دوربین) را جداگانه خریداری کنید. این یک همراه عالی برای اینستاکس پال، اما از نظر فنی می توانید از هر دوربین دیجیتالی از جمله گوشی هوشمند خود چاپ کنید. نسخه مربعی چاپگر اندازه مورد علاقه من از چاپ های فوری را تولید می کند – یعنی ۶۲×۶۲ میلی متر – اما نسخه های Wide Link و Mini Link نیز وجود دارد. رنگ‌های انتخابی نیز وجود دارد – این قرارداد برای نسخه سفید خاکستری است، اما در رنگ‌های خاکستری موکا و سبز نیمه‌شب نیز موجود است. مشاهده معامله

اکثر دوربین های فوری فقط از طریق چاپگر داخلی و کارتریج فیلم مستقیماً برای چاپ عکس می گیرند. عکس را می گیرید، چاپ می شود و ۹۰ ثانیه بعد، می بینید که چه چیزی گرفته شده است. این یک چاپ نهایی و منحصر به فرد است و تجربه بدون صفحه نمایش بخشی از جذابیت آنالوگ است. با این حال، کاغذ گران است و هنگامی که چاپ های دور ریختنی دریافت می کنید، نیش می زند.

یک چاپگر Instax Link گزینه دیگری را ارائه می دهد، از طریق برنامه همراه Instax برای چاپ عکس های وارد شده – از تلفن، دوربین حرفه ای و حتی برخی از دوربین های فوری هیبریدی. به عنوان مثال، دوربین دیجیتال Fujifilm Instax Pal این فرآیند را تا جایی که می تواند آسان می کند. مطمئناً، یک برنامه درگیر است و ممکن است در کریسمس به اندازه کافی زمان صفحه نمایش را نخواهید، اما اگر این نتیجه نهایی است که بیشتر به آن علاقه دارید، Instax Link یک انتخاب هوشمندانه است.

هک، ممکن است بخواهید یکی از این چاپگرها را در آستانه کریسمس انتخاب کنید. دریافته‌ام که چاپ‌های Instax Link، مانند پرتره خانوادگی شما، یک هدیه کوچک دوست‌داشتنی برای کارت‌های کریسمس به عزیزانتان می‌سازد.

هنگام انتخاب بین یک دوربین فوری و یک چاپگر قابل حمل، مزایا و معایبی وجود دارد، اما برای من چاپگر مناسب انتخاب هوشمندانه ای است، فقط هزینه بسته های فیلم را به بودجه خود اضافه کنید.


منبع: https://www.techradar.com/cameras/instant-cameras/im-buying-this-portable-printer-instead-of-an-instant-camera-this-christmas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *