من ۳۲ سال دارم. ایکس باکس تا ۴۵ سالگی از ساخت بازی های مردان ایکس منع شده است.

اگر آن را از دست دادید، یک حمله باج‌افزار عظیم به Insomniac Games، استودیوی توسعه متعلق به سونی که پشت چنین بازی‌هایی قرار دارد، وارد می‌شود. جغجغه و کلاهک و Marvel’s Spider-Man 2.

به گفته گروه مجرمان سایبری Rhysida، ۱٫۶۷ ترابایت اسرار از جمله اسپویل های داستان و شخصیت های اعلام نشده از بازی های منتشر نشده به بیرون درز کرد. سایبر دیلی.

بنا بر گزارش‌ها، در میان این داده‌های نقض‌شده، قراردادی است که سونی با مارول امضا کرده و بازی‌های مردان ایکس را تا ۳۱ دسامبر ۲۰۳۵ انحصاری برای Insomniac Games می‌سازد.

Xbox تا سال ۲۰۳۶ نمی تواند X-men را لمس کند

این بدان معناست که عناوین وابسته به X-Men به مدت ۱۳ سال نمی توانند برای رایانه های شخصی ویندوز یا هیچ سرویس بازی ابری منتشر شوند. من تا آن زمان تقریباً ۵۰ ساله خواهم شد!

با این حال، سند فاش شده می گوید که شخصیت های X-Men برای بازی های تیمی «چند خانواده»، از جمله عناوینی که دارای انتقام جویان و نگهبانان کهکشان هستند، چراغ سبز دارند. اما هر چیزی که به X-Men مزیت رقابتی بدهد، طبق گفته Windows Centralمانند داشتن Wolverine انحصاری برای ایکس باکس، قابل استفاده نیست.

لازم به ذکر است که این یک حمله سایبری است مخوف. این فقط داده‌های بازی‌های آینده نیست که به بیرون درز کرده است، بلکه اطلاعاتی از کارمندان، از جمله حقوق، فرم‌های استخدام I-9، اسناد پایان کار، اسکرین‌شات‌های کانال‌های Slack Insomniac و موارد دیگر نیز به دست می‌آید.

ما همچنین می دانیم که Insomniac در حال کار بر روی یک جغجغه و کلاهک دنباله و همچنین مستقل زهر بازی

تا زمان نگارش این خبر، اینسومنیاک گیمز و سونی بیانیه‌ای در مورد این افشاگری منتشر نکرده‌اند.

موضوعات
بازی


منبع: https://mashable.com/article/xbox-xmen-2026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *