NordVPN امپراتوری امنیت سایبری خود را با بیمه سایبری گسترش می دهد

NordVPN امپراتوری امنیت سایبری خود را با بیمه سایبری گسترش می دهد

کاربران یکی از بهترین VPN خدمات موجود در بازار اکنون می توانند در صورت قربانی شدن قربانی یک حمله سایبری غرامت دریافت کنند.

NordVPN اخیراً برخی از مزایای بیمه سایبری جدید را به سطح بالای خود اضافه کرده است VPN اشتراک، ابونمان. این ارائه دهنده با برخی از شرکت های بیمه منتخب در تلاشی مستمر “برای پر کردن شکاف حفاظت سایبری و حمایت از مشتریان خود که تحت تأثیر مجرمان سایبری قرار گرفته اند” همکاری کرده است.

در زمان نگارش مقاله، همه مشترکین برنامه بسته نرم افزاری NordVPN Ultimate (قبلاً کامل) مستقر در بریتانیا یا ایالات متحده می توانند از این محافظت اضافی بدون هزینه اضافی استفاده کنند.

مزایای بیمه امنیت سایبری NordVPN چیست؟

توماس اوکمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Nord Security، گفت: «در حالی که ابزارهای امنیت سایبری و حریم خصوصی به محافظت از کاربران اینترنت از منظر فنی کمک می کنند، خطای انسانی یک عامل اساسی در امنیت سایبری باقی می ماند و هیچ کس به طور کامل در برابر کلاهبرداری محافظت نمی شود.

اوکمن همچنین خاطرنشان کرد که تاکتیک های مورد استفاده توسط مجرمان سایبری در حال پیچیده تر شدن هستند، به ویژه هوش مصنوعی گسترده می شود. این به این معنی است که حتی کاربران سایبری هوشمند نیز می توانند به راحتی گرفتار یک کلاهبرداری شوند. را افزایش حملات فیشینگ همچنین نقض داده ها در سال ۲۰۲۳ چنین روندی را تایید کرد.

به طور خاص، یک مورد اخیر نظرسنجی NordVPN متوجه شد که تقریباً پنج میلیون بریتانیایی در جمعه سیاه مورد کلاهبرداری قرار گرفتند. به طور کلی، ۲۴ درصد از جمعیت بریتانیا یک کلاهبرداری خرید آنلاین را تجربه کرده اند (تقریباً ۱۲ میلیون نفر) که از هر پنج قربانی یک نفر زیان مالی بیش از ۱۰۰۰ پوند متحمل شده است.

در آن سوی اقیانوس، به نظر می‌رسد هکرها مشتاق کلاهبرداری هویت هستند. مانند تحقیقات NordVPN نشان دادحداقل پنج میلیون نفر در ایالات متحده هویت آنلاین خود را دزدیده و در بازارهای ربات فروخته شده اند.

خوشبختانه، قربانیان در هر دو کشور اکنون راهی برای جبران بخشی از ضرر مالی خود با مزایای بیمه جدید NordVPN دارند.

اگر مشتریان بریتانیایی قادر به بازیابی پول از دست رفته از طریق بانک، شرکت کارت اعتباری یا سایر ارائه دهندگان مالی خود نباشند، می توانند تا سقف ۵۰۰۰ پوند در یک دوره ۱۲ ماهه بازپرداخت کنند. افرادی که در ایالات متحده زندگی می کنند، می توانند تا سقف ۱ میلیون دلار برای هزینه های انجام شده در فرآیند بازیابی هویت خود و تا ۱۰۰ هزار دلار در صورت تحت تأثیر اخاذی سایبری، برای مثال، اگر قربانی شوند، درخواست کنند. باج افزار.

بیشتر ببین

بیمه سایبری جدید NordVPN گام دیگری در ماموریت ارائه دهنده برای ایمن سازی مشتریان خود در بهترین حالت با تکامل تهدیدات آنلاین است.

در ماه اوت راه اندازی شد NordLabs فراهم کردن بستری برای مهندسان و توسعه دهندگان برای آزمایش ایده ها و رویکردهای جدید در مورد مسائل امنیتی و حریم خصوصی آنلاین که همیشه در حال تغییر هستند. یک ماه بعد منتشر شد ردیاب آوایی اولین پروژه آزمایشی بود که از قدرت هوش مصنوعی برای مقابله با فیشینگ بهره می برد.

همانطور که گفته شد، بیمه سایبری جدید اکنون برای همه مشترکین NordVPN Ultimate مستقر در بریتانیا و ایالات متحده بدون هزینه اضافی در دسترس است. برای هزینه ماهانه کمتر از ۶ دلار، بسته شامل یک مدیر رمز عبور ابزار NordPassو سایر ویژگی های پیشرفته، از جمله ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده.

اوکمن گفت: «با مزایای حفاظت سایبری که توسط بیمه در بسته محصول ما پشتیبانی می‌شود، هدف ما تکمیل راه‌حل‌های تکنولوژیکی، پر کردن شکاف حفاظت سایبری و حمایت از مشتریانی است که تحت تأثیر حملات سایبری قرار گرفته‌اند».


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/nordvpn-extends-cybersecurity-empire-with-cyber-insurance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *