موزیلا مانیتور اطلاعات شخصی لو رفته شما را با هزینه ای از وب پاک می کند

موزیلا در حال ارائه ابزاری است که می تواند به طور خودکار کارگزاران داده را برای اطلاعات شخصی شما کنترل کند و هر یک از جزئیات افشا شده شما را از آنها پاک کند. موزیلا مانیتور پلاس در مانیتور موزیلا گسترش می یابد (قبلا مانیتور فایرفاکس بود) سرویس، که به شما امکان می دهد از زمانی که آدرس ایمیل شما در نقض داده ها گنجانده شده است مطلع شوید.

این سرویس جدید پولی، که هزینه آن ۹ دلار در ماه یا ۱۰۷٫۸۸ دلار در سال است، هدف آن این است که به طور فعال اطمینان حاصل کند که اطلاعات شخصی شما در بیش از ۱۹۰ سایت کارگزار داده وجود ندارد. موزیلا می گوید که تعداد کارگزاران داده ای را که رقبای آن نظارت می کنند، دو برابر می کند. مشترکین نیز هشدارهای نقض داده را دریافت خواهند کرد.

موزیلا مانیتور اطلاعات شخصی لو رفته شما را با هزینه ای از وب پاک می کند
موزیلا

برای درک بهتر از میزان شیوع این مشکل، می‌توانید یک اسکن یک‌باره رایگان دریافت کنید که می‌تواند به شما نشان دهد داده‌های شما در معرض دید قرار گرفته‌اند یا خیر. برای انجام این کار، باید برای یک حساب کاربری موزیلا ثبت نام کنید و نام، شهر و ایالت فعلی، تاریخ تولد و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. موزیلا می‌گوید این داده‌ها را رمزگذاری می‌کند، که به گفته او کمترین مقدار اطلاعات مورد نیاز برای به دست آوردن دقیق‌ترین نتایج است. این ابزار همچنین اطلاعات مربوط به «نقض داده‌های پرخطر» – مانند شماره‌های امنیت اجتماعی، جزئیات کارت اعتباری و اطلاعات بانکی – را به همراه توصیه‌هایی در مورد نحوه پاک‌سازی آن داده‌ها برجسته می‌کند.

مانیتور موزیلا و Monitor Plus در حال حاضر فقط برای افراد مستقر در ایالات متحده در دسترس هستند. گوگل ابزار مشابهی را ارائه می دهد. اگر برای نسخه موزیلا ثبت نام کنید، می توانید به ویژگی هایی از جمله احراز هویت دو مرحله ای، ابزار نام مستعار ایمیل نیز دسترسی داشته باشید. فایرفاکس رله و موزیلا VPN.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/mozilla-monitor-scrubs-your-leaked-personal-information-from-the-web-for-a-fee-140021466.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/mozilla-monitor-scrubs-your-leaked-personal-information-from-the-web-for-a-fee-140021466.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *