موش‌ها، وب‌کم‌ها و لوازم جانبی لاجیتک در آمازون تا ۲۵ درصد تخفیف دارند

سال نو، جدید… راه اندازی دسکتاپ؟ اگر به دنبال راه‌هایی برای زیباتر کردن فضای میز خود هستید، ارزش آن را دارد که نگاهی به آن بیندازید. که شامل تخفیف روی موس، وب کم و سایر لوازم جانبی می شود. بسیاری از ما می توانستیم با (می‌دانم که می‌توانم آن را با وضوح پایین تعبیه شده در لپ‌تاپم بدهم)، و ممکن است متناسب با صورت حساب این یک وب کم Full HD 1080p است که با قیمت ۴۴٫۸۵ دلار به فروش می رسد. این یک تخفیف ۲۵ درصدی یا کمی بیش از ۱۵ دلار از قیمت معمول ۶۰ دلار است.

Bio 300 دارای شاتر حریم خصوصی، میدان دید ۷۰ درجه، عملکرد تصحیح خودکار نور، چراغ فعالیت LED، میکروفون داخلی کاهش دهنده نویز مونو و کانکتور USB-C است. شما می توانید از برنامه Logi Tune برای تنظیم رنگ و کیفیت تصویر استفاده کنید. کسانی که نگران پایداری هستند ممکن است از این که بدانند این پلاستیک با ۴۸ درصد پلاستیک بازیافتی پس از مصرف نیز ساخته شده است خوشحال خواهند شد. پلاستیک های کمی خالدار به وب کم ظاهری تازه می بخشد.

یکی دیگر از محصولاتی که در فروش توجه ما را به خود جلب کرده است . این محصول با قیمت ۲۵ دلار به فروش می رسد که یک رکورد پایین محسوب می شود. قیمت ماوس بی سیم معمولا ۳۰ دلار است. Pebble 2 در رنگ‌های سیاه، سفید یا گل رز برای مطابقت با وب‌کم فوق‌الذکر موجود است. آن نیز با ساخته شده است .

این ماوس کم مشخصات صدای کلیک آرام دارد و بسیار قابل حمل است و برای کسانی که با لپ تاپ خود در اطراف حرکت می کنند مناسب است. از بلوتوث ۵٫۱ و گیرنده Logitech Bolt پشتیبانی می کند و می تواند با حداکثر سه دستگاه جفت شود (شما می توانید با استفاده از یک دکمه روی پایه بین آنها جابجا شوید). دکمه میانی قابل تنظیم است و از میانبرها پشتیبانی می کند. لاجیتک می گوید Pebble 2 M350s تا دو سال قبل از تعویض باتری کار می کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/logitech-mice-webcams-and-accessories-are-up-to-25-percent-off-at-amazon-201429217.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/logitech-mice-webcams-and-accessories-are-up-to-25-percent-off-at-amazon-201429217.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *