مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو با بهترین خرید با قیمت‌های بسیار کم رکورد دریافت می‌کنند، تا ۲۵۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنند.

به دنبال چند معاملات بر روی آیپد نسل دهم امروز صبح به اشتراک گذاشتیم، Best Buy امروز نیز تخفیف دارد مجموعه ای از نوت بوک های مک بوک ایر و مک بوک پرو. برخی از این معاملات نیاز به یک بهترین خرید پلاس یا کل عضویت منکه از ۴۹٫۹۹ دلار در سال در دسترس هستند.

مک بوک ایر

مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو با بهترین خرید با قیمت‌های بسیار کم رکورد دریافت می‌کنند، تا ۲۵۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با شروع با مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1، Best Buy دارای مدل ۲۵۶ گیگابایتی است. ۷۴۹٫۹۹ دلار، از ۹۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. این با قیمت پایین همیشه در M1 MacBook Air مطابقت دارد و در رنگ‌های طلایی، خاکستری فضایی و نقره‌ای موجود است.

مک بوک پرو

در مقایسه با مک‌بوک ایر، چند مدل مک‌بوک پرو بیشتر به فروش می‌رسد، و اینها نیز با قیمت‌های پایین همیشه هستند. شایان ذکر است که معاملات MacBook Pro از شما می‌خواهد که عضویت My Best Buy Plus یا Total داشته باشید تا بتوانید قیمت‌های بی‌سابقه پایین را مشاهده کنید، اما حتی بدون آن نیز می‌توانید در Best Buy قیمت‌های دوم بهترین را پیدا کنید.

با شروع از M3 512GB مک بوک پرو ۱۴ اینچی، می توانید این مدل را برای ۱,۳۹۹٫۰۰ دلار با عضویت My Best Buy Plus/Total، از ۱۵۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 Pro 512 گیگابایتی به فروش می رسد ۱۷۴۹٫۰۰ دلاراز ۱۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است، که بهترین معامله ای است که ما از تعطیلات ردیابی نکرده ایم.

توجه: برای مشاهده قیمت نهایی معامله، عضویت من Best Buy Plus/Total مورد نیاز است.

با رفتن به مدل‌های ۱۶ اینچی، Best Buy دارای مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی M3 Pro 512/18 گیگابایتی است. ۲,۲۴۹٫۰۰ دلار، از ۲,۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. همچنین می توانید M3 Pro 512/36GB حافظه را برای مک بوک پرو ۱۶ اینچی دریافت کنید. ۲۶۴۹٫۰۰ دلار، از ۲,۸۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مشابه نوت‌بوک‌های ۱۴ اینچی، اینها برخی از بهترین تخفیف‌هایی هستند که تا به حال در مک‌بوک پرو ردیابی کرده‌ایم.

توجه: برای مشاهده قیمت نهایی معامله، عضویت من Best Buy Plus/Total مورد نیاز است.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/macbook-air-pro-low-prices/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *