هوش مصنوعی Gemini اکنون در تلفن اندرویدی شما قرار دارد

این رسمی است، بارد اکنون است جوزا و گوگل در حال انتشار یک تجربه اپلیکیشن جدید است که هوش مصنوعی خود را به گوشی اندرویدی شما می آورد. خبر این تغییر اوایل این هفته به وب مراجعه کنید به لطف تغییرات لو رفته، اما اکنون همه جزئیات را مستقیماً از Google دریافت کرده ایم.

جمینی برای اندروید: برای ما طرفداران اندروید، در حالی که تغییر نام به اندازه کافی جالب است، مهم دسترسی است. همانطور که اعلام شد، گوگل یک برنامه جدید Gemini در دسترس دارد یا کاربران می توانند از طریق Google Assistant شرکت کنند. پس از فعال شدن، می‌توانید از هر جایی که قبلاً به «دستیار» دسترسی دارید به Gemini دسترسی داشته باشید. وقتی فعال شد، یک رابط کاربری جدید نیز خواهید دید.

گوگل می‌گوید Gemini می‌تواند کمک متنی را روی صفحه نمایش شما ارائه دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند برای عکس‌هایی که گرفته‌اند توضیحی ایجاد کنند یا درباره مقالاتی که تازه خوانده‌اند سؤال بپرسند. گوگل توضیح داد: «بسیاری از ویژگی‌های صوتی Google Assistant از طریق برنامه در دسترس خواهند بود – از جمله تنظیم تایمر، برقراری تماس و کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند شما – و ما در حال تلاش برای پشتیبانی بیشتر در آینده هستیم.

جمینی پیشرفته: Gemini Advanced نیز رسمی شد، تواناترین مدل هوش مصنوعی گوگل، با قیمت ۲۰ دلار در ماه (۲ ماه اول رایگان است). در زیر برخی از کارهایی که می توانید با Gemini Advanced انجام دهید آورده شده است، اما طبق گفته گوگل، این قابلیت بسیار بسیار بیشتر است.

  • Gemini Advanced می‌تواند معلم شخصی شما باشد – ایجاد دستورالعمل‌های گام به گام، آزمون‌های نمونه یا بحث‌های پشت سر هم متناسب با سبک یادگیری شما.
  • این می تواند به شما در سناریوهای کدنویسی پیشرفته تر کمک کند، به عنوان یک تابلوی صدا برای ایده ها عمل می کند و به شما کمک می کند تا رویکردهای مختلف کدنویسی را ارزیابی کنید.
  • این می تواند به سازندگان دیجیتال با تولید محتوای تازه، تجزیه و تحلیل روندهای اخیر و طوفان فکری راه های بهبود یافته برای رشد مخاطبان خود، از ایده ای به خلق دیگر کمک کند.

برنامه Gemini اکنون برای اندروید فعال است، پس ادامه دهید و دانلود کنید. افکار خود را با ما درمیان بگذار.

لینک گوگل پلی

جمینی پیشرفته

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/08/bard-is-now-gemini-available-on-android-via-new-app/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *