مک‌بوک پرو ام وان هنوز ارزش خرید دارد؟

۴ سال از معرفی اولین مک‌بوک اپل با پردازنده اختصاصی سری ام می‌گذرد. اما آیا این لپ‌تاپ ارزش خرید دارد؟ آیا می‌توان از آن برای ویرایش ویدیو و عکس، انجام کارهای اداری، تماشای فیلم و حتی بازی استفاده کرد؟ با من همراه شوید تا با تجربه ۴ ساله که از این لپ‌تاپ دارم، به تمامی این سؤالات پاسخ دهم و به شما بگویم که چرا باید این لپ‌تاپ را بخرید یا چرا نخرید.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

مک‌بوک پرو ام وان نمایشگری ۱۳ اینچی با حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد که آن را برای کارهایی مانند ویرایش ویدیو و عکس به گزینه خوبی تبدیل کرده است، اما کوچکی نمایشگر آن شاید شما را به دردسر بیاندازد. البته داشتن فن به خنک‌ماندن دستگاه در کارهای طولانی کمک بسیاری می‌کند و شاید نسبت به مک‌بوک ایر گزینه بهتری باشد.

نسخه پایه مک‌بوک پرو ام وان که پردازنده ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای و ۸ گیگابایت رم دارد، در نگاه اول لپ‌تاپی ضعیف به‌نظر می‌رسد؛ اما تجربه ۴ ساله من خلاف این مورد را می‌گوید و شما به‌سادگی می‌توانید با این لپ‌تاپ ویرایش ویدیو هم انجام دهید.

مک‌بوک پرو ام وان هنوز ارزش خرید دارد؟

از نظر شارژدهی نیز این لپ‌تاپ یکی از بهترین گزینه‌های بازار است که شما به‌سادگی می‌توانید تا دو روز کاری مشغول کارهای اداری خود شوید؛ یعنی چند ده تب در مرورگر باز داشته باشید، بین چندین پیام‌رسان جابه‌جا شوید و جلسات آنلاین خود را برگزار کنید.

برای درک بهتر توانایی‌های مک‌بوک پرو ام وان ۲۰۲۰ می‌توانید ویدیوی فوق را تماشا کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنم کانال یوتوب و آپارات دیجیاتو را دنبال کنید تا ویدیوهای مشابه را از دست ندهید.


منبع: https://digiato.com/digitech/macbook-pro-m1-still-worth-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *