در اینجا شانس شما برای داشتن بخشی از تاریخچه اندروید است

در eBay، علاقه مندان به اندروید این فرصت را دارند که برای بخشی از تاریخچه اندروید تایید شده مناقصه کنند. برای بسیاری، از جمله وبلاگ نویسان اندرویدی مانند من، Motorola DROID، با نام مستعار “OG DROID” اولین تکه فناوری اندرویدی بود که تا به حال در دست آنها بود. می توانم صادقانه بگویم این گوشی زندگی من را به طور قابل توجهی تغییر داد، بنابراین از جنبه نوستالژی، این دستگاه نمونه اولیه قطعا خاص است.

به گفته فروشنده، اساساً یک وزنه کاغذی غیر کارآمد است و با باتری عرضه نمی‌شود، اما روشن می‌شود (اگر باتری خود را دارید) و کاربران می‌توانند عظمت دوربین عقب ۴ مگاپیکسلی، فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ مگابایتی و برنامه های توسعه از پیش بارگذاری شده روی دستگاه را مشاهده کنید. می‌توانید در پایین دستگاه مشاهده کنید که در آن نوشته شده است: «ملاک محرمانه موتورولا: برای فروش نیست».

در اینجا شانس شما برای داشتن بخشی از تاریخچه اندروید است

در حال حاضر با قیمت ۹۰۰ دلار فهرست شده است، من نمی دانم این دستگاه چه ارزشی دارد/باید ارزش داشته باشد. به‌عنوان بخشی از تاریخچه اندروید، فکر می‌کنم برای شخص مناسب می‌تواند ارزشمند باشد. به عنوان یک تکه فناوری، یکی که حتی با باتری همراه نیست و به عنوان کار نمی کند، ممکن است حدود ۲۰ دلار ارزش داشته باشد؟

در صورت تمایل به فروشنده پیشنهادی بدهید.

لینک eBay

به سلامتی جرد!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/15/own-android-history-bid-on-og-motorola-droid-prototype-device/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *