میکسر صوتی جدید یاماها برای گیمرها رابط کاربری ساده تری دارد و قیمت ارزان تری دارد

یاماها یک میکسر صوتی جدید برای گیمرها و استریمرها دارد. تقریباً سه سال پس از عرضه اولین صفحه صوتی مخصوص بازی این شرکت، ZG02 جدید این شرکت یک پورت USB-C اختصاصی برای کنسول‌های بازی، نمایه ساده‌تر و قیمت پایین‌تر (۲۰۰ دلار در مقایسه با ZG01 300 دلار).

یاماها می‌خواهد خط ZG خود را ساده‌تر و در دسترس‌تر از پیشنهادات شرکت‌های صوتی رقیب با نگاهی مشابه به مجموعه‌های Twitch و Discord معرفی کند.سوار شد و رولاند همچنین گیمرها و استریمرها). الکس صادقیان، مدیر صوتی مصرف کننده یاماها در بیانیه ای مطبوعاتی نوشت: «در حالی که سایر راه حل های میکس بازی می توانند دست و پا گیر و پیچیده باشند، ZG02 تجربه میکس لمسی تر، فشرده و بصری را با کنترل های افکت های قابل تنظیم ارائه می دهد.

یاماها ZG02 علاوه بر تنظیمات صوتی، چت و صدا در حین پرواز، حالت‌های «فوکوس» بازی رقابتی و صدای فراگیر سه بعدی را نیز دارد. دارای تنظیمات میکروفون مبتنی بر نرم‌افزار و جلوه‌های صوتی، از جمله فشرده‌سازی، محدودکننده، ریورب، گام و فیلتر صوتی رادیویی است. علاوه بر این، می توانید میانبرهای مورد علاقه خود را به دکمه های فیزیکی آن در برنامه همراه (رایگان) ویندوز و macOS اختصاص دهید.

میکسر پشتیبانی می کند هدست های بازی با میکروفون‌های داخلی یا اختصاصی از طریق جک ترکیبی XLR / TRS در پشت آن (و دارای ۴۸ ولت قدرت فانتوم برای میکروفون‌های خازنی). این شامل یک “رابط USB همه کاره” برای رایانه های Windows و macOS است و پورت USB-C مخصوص کنسول آن با PS5 / PS4 و Nintendo Switch کار می کند.

ZG01 شامل یک درایور USB است که به شما امکان می دهد صدا را به دو برنامه مختلف (به عنوان مثال، Discord و OBS / Streamlabs) هدایت کنید. یاماها همچنین سازگاری با ترکیب عرشه جریان الگاتو. ZG02 200 دلاری از امروز در ایالات متحده در دسترس است وب سایت یاماها.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/yamahas-new-audio-mixer-for-gamers-has-a-simpler-interface-and-cheaper-price-140024235.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/yamahas-new-audio-mixer-for-gamers-has-a-simpler-interface-and-cheaper-price-140024235.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *