ناسا صدها شی به اندازه شهر را نشان می دهد که نور را به فضا پرتاب می کنند

حتی سوپرمن هم در برداشتن یک تکه از یک ستاره نوترونی مشکل دارد.

فقط یک تکه قند از این ماده بسیار متراکم – بقایای یک ستاره فروپاشیده – وزن دارد. ۱ میلیارد تن یادداشت ها به اندازه یک کوه است ناسا. اکنون دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی پرتو گامای فرمی از کشف نزدیک به ۳۰۰ ستاره نوترونی منحصر به فرد به نام تپ اختر خبر داده اند. اینها ستاره های نوترونی به سرعت در حال چرخش هستند که پرتوهای نور قدرتمندی را از قطب های خود ساطع می کنند.

آنها مانند فانوس های دریایی به اندازه شهر هستند فضا. وقتی تیرهایشان برخورد کرد زمین، می توانیم آنها را تشخیص دهیم. و برخی تپ اخترها سریعتر از یک مخلوط کن صدها بار در ثانیه می چرخند.

یافتن و نقشه برداری تپ اخترها از علاقه علمی زیادی برخوردار است. این اشیاء بینشی در مورد تکامل ارائه می دهند ستاره هاتاریخ کهکشان هاو ممکن است روزی برای ارائه قابلیت‌های GPS مانند استفاده شود سفر فضایی.

ویدئوی زیر ناسا، تپ اخترهای متعدد شناسایی شده توسط تلسکوپ فضایی پرتو گامای فرمی در کشورمان را نشان می دهد. کهکشان راه شیری. این تپ اخترها خود منحصر به فرد هستند – تصور می شود تنها ۱۰ درصد از تپ اخترها شلیک می کنند اشعه گاماقوی ترین شکل انرژی، به فضا. (هر نمادی که می بینید مکان یک تپ اختر را نشان می دهد.)

دیوید اسمیت، مدیر تحقیقات آزمایشگاه اخترفیزیک بوردو که روی اخترفیزیک بوردو کار می کرد، گفت: «این کاتالوگ جدید اطلاعات کاملی را در مورد تمام تپ اخترهای شناخته شده اشعه گاما در تلاشی برای ترویج راه های جدید اکتشاف جمع آوری می کند. کاتالوگ اخیرا منتشر شده استگفت در یک بیانیه.

یک ستاره نوترونی در مقایسه با منهتن نیویورک. ناسا می‌گوید: این اجرام مانند این هستند که «نیم میلیون برابر جرم زمین را در کره‌ای به وسعت حدود ۱۲ مایل خرد می‌کنند».
اعتبار: ناسا

بیشتر می خواهید علوم پایه و اخبار فنی مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود؟ ثبت نام برای خبرنامه سرعت نور Mashable امروز.

در آینده، فضاپیماها ممکن است برای حرکت در فضا به این اجسام به سرعت در حال چرخش و این دو جت که از قطب های خود شلیک می کنند، تکیه کنند – قلمرویی بدون امکانات رفاهی GPS یا مانند نقشه های گوگل.

زاون آرزومانیان، دانشمند ناسا که در مورد تپ اخترها تحقیق می کند، گفت: «می توانید ضربان تپ اخترهایی را که در جهات مختلف در اطراف فضاپیما توزیع شده اند زمان بندی کنید تا بفهمید وسیله نقلیه کجاست و آن را در هر نقطه ای هدایت کنید. بیانیه. سیستم جی‌پی‌اس روی زمین دقیقاً همین‌طور کار می‌کند، با ساعت‌های دقیقی که روی ماهواره‌ها در مدار پرواز می‌کنند.»

موضوعات
ناسا


منبع: https://mashable.com/article/nasa-video-space-pulsars

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *