ناشر Valheim، Coffee Stain، عرشه‌سازی جدید خود را به‌عنوان سرکش معرفی کرد.

ناشر Valheim، Coffee Stain، از چند توسعه‌دهنده‌ای که قبلاً در استودیو Stunlock بوده‌اند، یک عرشه را اعلام کرده است، لباسی که بیشتر برای V Rising شناخته می‌شود.

Box Dragon توسط کوین چانگ و کارل برگستروم دو سال پیش راه اندازی شد. امروز آنها جزئیاتی از اولین بازی استودیو As We Descend را اعلام کردند.

بازی دارای نبردهای کارتی مبتنی بر نوبت است که در یک “منظره شهری فئودالی” دیستوپیایی اتفاق می افتد.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

بازیکنان قبل از مبارزه با هیولاهای مرگباری که وجود بشریت را تهدید می کنند، جهان را برای جمع آوری منابع و نیرو کاوش خواهند کرد.

کارگردانی هنری از الکس نیکونوف است که قبلا در Riot Games به عنوان یک هنرمند مفهومی شخصیت و محیط کار می کرد.

چانگ، مدیر بازی در Box Dragon می‌گوید: «به نظر می‌رسد همین دیروز اعلام کردیم که باکس اژدها وجود دارد و بیش از دو سال بعد از چیزی که در تمام این مدت ساخته بودیم، رونمایی می‌کنیم.

“ما خوشحالیم که تست های پلی را در نسخه بتای بسته خود شروع می کنیم تا به توسعه بازی خود کمک کنیم. ما هنوز کار زیادی در پیش داریم، اما می دانیم که می توانیم As We Descend را یک عرشه ساز سرکش مانند طبقه S بسازیم. کمک بازیکنان پرشوری که عاشق این سبک هستند و مشتاق چیزی جدید و بزرگ هستند.”

هر دو Box Dragon و Coffee Stain از سوئد کار می کنند. باکس اژدها در سال ۲۰۲۰ توسط چانگ و برگستروم که قبلاً در رقابت‌های تیمی Battlerite کار می‌کردند، تأسیس شد.

جوئل رایدهولم، تهیه کننده در Coffee Stain Publishing گفت: این پروژه سال ها پیش زمانی شروع شد که Coffee Stain با کارل و کوین همکاری کردند تا Box Dragon، یک استودیوی مستقل کاملاً جدید در Coffee Stain را راه اندازی کنند که بر ایجاد IP های اصلی خود تمرکز دارد. . . “این بازی اولین بازی در این خط است – و من بسیار هیجان زده هستم که در نهایت بتوانم آن را به دنیا معرفی کنم.”


ناشر Valheim، Coffee Stain، عرشه‌سازی جدید خود را به‌عنوان سرکش معرفی کرد.


اسکرین شات As We Descend که مناظر صخره ای را با شخصیت های انسانی غول پیکر نشان می دهد که با بازوکا به سمت هیولاهای بیگانه بزرگ شلیک می کنند.

اعتبار تصویر: لکه قهوه

Coffee Stain به عنوان ناشر Valheim، Deep Rock Galactic، Goat Simulator 3، Satisfactory و غیره شناخته می شود.

از آنجایی که We Descend به زودی وارد نسخه بتای بسته می شود، در آن ثبت نام کنید وب سایت بازی.

با این حال، بازی های ورق قطعاً لحظه ای دارند بالاترو رهبری این اتهام را بر عهده دارد – در ماه اول ۱ میلیون فروش داشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/valheim-publisher-coffee-stain-announces-new-deckbuilding-roguelike-as-we-descend?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *