پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟

این هفته در پخش خبری یوروگیمرما بحث می‌کنیم که چه کسی می‌تواند باتوم را در دست بگیرد و یک دروازه بالقوه Baldur's 4 ایجاد کند – حالا که شده است استودیوی BG3 Larian تایید کرده است که این فرنچایز را پشت سر می گذارد.

حقوق Baldur's Gate البته متعلق به Wizards of the Coast است که آزادند استودیو دیگری را برای ساخت بازی‌های بیشتر در دنیای Dungeons and Dragons – و حتی از شخصیت‌های Larian استفاده کنند. و با توجه به اینکه BG3 چقدر خوب دریافت شده است، از نظر مالی عاقلانه به نظر می رسد که یک ناشر در مقطعی نوعی پیگیری را انجام دهد. شاید BioWare بخواهد دوباره آن را ارائه دهد؟

از طرف دیگر می توانید استدلال کنید – و سوئن وینکه خود لاریان چنین کرده است – که واقعاً نباید وجود داشته باشد. نیاز اصلاً دروازه ۴ Baldur's باشد. BG3 عالی بود، اما چرا این بدان معناست که باید بیشتر باشد؟ این هفته به من ملحق می شود تا درباره اد نایتینگل و ویکتوریا کندی از Eurogamer صحبت کنیم.


پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟پخش خبر: اگر لاریان دروازه بالدر ۴ را نسازد، چه کسی خواهد ساخت؟


پخش خبر: اگر لاریان بازی Baldur's Gate 4 را نسازد، کدام توسعه دهنده ممکن است؟

ترجیح می دهید در جای دیگری گوش دهید؟ ما را در iTunes، پادکست گوگل، قابل شنیدن و Spotify.


منبع: https://www.eurogamer.net/eurogamer-newscast-gdc-cautious-sense-of-hope-1?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *