نتفلیکس دوباره بن افلک و مت دیمون را برای یک فیلم جنایی جنایی جدید گرد هم می آورد

نتفلیکس دوباره بن افلک و مت دیمون را برای یک فیلم جنایی جنایی جدید گرد هم می آورد

یکی از طولانی‌ترین دوستی‌های سینما برای فیلم دیگری بازگشته است: بن افلک و مت دیمون روی فیلم جدید کار خواهند کرد. نتفلیکس تریلر جرم حیواناتبا دیمون در نقش اصلی و افلک بر صندلی کارگردانی.

این دو در تهیه کنندگی مشترک خواهند بود فیلم جدید نتفلیکس از طریق استودیوی Artists Equity خود، که درام موفق سال گذشته را تولید کرد هوا در مورد همکاری نایک با مایکل جردن.

فیلمبرداری این فیلم ممکن است از مارس ۲۰۲۴ در لس آنجلس آغاز شود و به نظر می‌رسد که فیلم‌های فوق‌العاده‌ای باشد. فیلمی که تا به حال عناوین مختلفی از جمله آقایون باشید و حیوانات لس آنجلس قبل از پایان دادن به پشت لخت تر حیواناتبه نظر می رسد که آن را کاملا سوار.

حیوانات در مورد چیست؟

مانند هالیوود ریپورتر توضیح می دهد، این فیلم در مورد نامزد شهرداری است که پسرش ربوده می شود – و او در کنار همسرش مجبور است برای نجات پسرش دست هایش را کثیف کند. با وجود دشمنان در اطراف، اعم از سیاسی و شخصی، به نظر می رسد که اوضاع بسیار به هم ریخته می شود. آیا حیوانات عنوان آدم های بد هستند، بچه های خوب یا هر دو؟

این همان مقداری است که تاکنون درباره فیلم می دانیم – جزئیات بیشتر داستان و اعلام بازیگران هنوز در راه است. اما با توجه به ضرب الاجل فیلمبرداری بخشی از یک صفحه شلوغ برای دیمون است. به محض اینکه او تیراندازی را تمام کرد حیوانات او به دنباله خواهد رفت حسابدارکه قرار است اواخر امسال تولید شود.

این دو فیلمساز از همیشه با هم دوست هستند. اولین فیلم مشترک آنها در سال ۱۹۹۲ بود روابط مدرسهو شناخته شده ترین همکاری آنها، ۱۹۹۷ ویل هانتینگ خوب، جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را برای آنها به ارمغان آورد. شخصاً مورد علاقه من نوبت آنها در فیلم کوین اسمیت در سال ۱۹۹۹ است عقیده تعصب آمیز، که در آن آنها نقش یک جفت فرشته سقوط کرده را بازی می کنند که در زمین ویران می کنند – متاسفانه در حال حاضر به دلیل اختلافات مداوم با هاروی واینستین که مالک حقوق است، در حال حاضر به صورت آنلاین در دسترس نیست. مطابق با اسمیتواینستین “چاقش را روی فیلم من نشسته است”.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/netflix-will-bring-ben-affleck-and-matt-damon-together-again-for-a-new-crime-thriller-movie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *