نتفلیکس دیگر به مشترکین اجازه نمی دهد از طریق اپ استور اپل پرداخت کنند

مشترکین نتفلیکس که هنوز هزینه های ماهانه خود را از طریق اپ استور نتفلیکس به مشتریان می گوید که سیستم خرید درون برنامه ای به زودی باید یک روش پرداخت جدید برای فعال نگه داشتن حساب های خود اضافه کند.

نتفلیکس دیگر به مشترکین اجازه نمی دهد از طریق اپ استور اپل پرداخت کنند
اگرچه نتفلیکس به مشتریان اجازه نمی دهد در سرویس پخش خود در دستگاه های iOS مشترک شوند بسیار در سال ۲۰۱۸، به مشتریانی که قبلاً از این طریق مشترک شده بودند، این امکان را می دهد که به استفاده از خرید درون برنامه ای برای پرداخت ادامه دهند. با این حال، پرداخت از طریق پلتفرم اپل متوقف می‌شود، زیرا نتفلیکس نمی‌خواهد به پرداخت ۱۵ درصد کاهش هزینه‌های اشتراک به اپل ادامه دهد.

همانطور که توسط ۹to5Mac، سایت پشتیبانی Netflix ایالات متحده اکنون می گوید که مشتریان در “برخی” کشورها باید یک روش پرداخت جدید اضافه کنند. مشخص نیست که سیاست جدید نتفلیکس برای کدام کشورها قابل اجرا است، اما با توجه به اینکه به سایت ایالات متحده اضافه شده است، احتمالاً برای مشتریان در ایالات متحده اعمال می شود.

ممکن است از برخی از اعضای صورتحساب اپل در کشورهای منتخب خواسته شود که روش پرداخت جدیدی را برای ادامه اشتراک خود اضافه کنند.

از آنجایی که نزدیک به شش سال از حذف این گزینه توسط نتفلیکس می گذرد، هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد مشترکین نتفلیکس وجود ندارد که هنوز از طریق خرید درون برنامه ای پرداخت می کنند. از سال ۲۰۱۸، نتفلیکس از مشتریانی که دستگاه های اپل دارند خواسته است تا برای اشتراک جدید نتفلیکس در وب سایت نتفلیکس ثبت نام کنند. هیچ گزینه ای برای اشتراک از طریق برنامه Netflix در آن وجود ندارد آیفون یا آی پدو این دستگاه ها به صفحه ورود به سیستم باز می شوند.

هنگامی که نتفلیکس برای اولین بار گزینه پرداخت از طریق اپ استور را حذف کرد، گفت مشتریانی که برای اشتراک با خریدهای درون برنامه ای پرداخت می کردند، می توانند تا زمانی که حساب هایشان لغو نشود، از این روش صورتحساب استفاده کنند، اما به نظر می رسد صبر نتفلیکس تمام شده است.

برچسب ها: نتفلیکس


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/26/netflix-stops-allowing-app-store-payment/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *