Monsters, Inc’s Sulley و Mike این هفته به Disney Dreamlight Valley می پیوندند

اولین به‌روزرسانی عمده محتوای Disney Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۴، چهارشنبه، ۲۸ فوریه، ارائه می‌شود و Sully و Mike Wazowski از Monsters, Inc. را به دهکده معرفی می‌کند – و قبل از ورود آن، توسعه‌دهنده Gameloft همه چیزهایی را که پچ رایگان این هفته به ارمغان می‌آورد، شرح داده است.

مایک و سالی به عنوان بخشی از چیزی که Gameloft رسماً آن را به‌روزرسانی طبقه خنده می‌نامد وارد می‌شوند و هر دو اولین بازی Dreamlight Valley خود را از طریق قلمرو جدید قابل بازی انجام می‌دهند – به بازیکنان این شانس را می‌دهند که قبل از آن در Monsters, Inc. یک روز زندگی را تجربه کنند. این دو به عنوان روستاییان در دسترس قرار می گیرند – هر کدام با ماموریت های دوستی و جوایز مربوط به خود.

سایر ویژگی‌ها در به‌روزرسانی طبقه خنده این هفته، همانطور که در Gameloft توضیح داده شده است یادداشت های پچ به تازگی به اشتراک گذاشته شده استشامل گزینه‌های سفارشی‌سازی آواتار بیشتر – از رنگ پوست جدید و تماس‌های چشمی خاص گرفته تا سبک‌های جدید گوش – به‌علاوه گسترش به فروشگاه Scrooge McDuck، به این معنی که بازیکنان هر روز آیتم‌های بیشتری برای خرج کردن طلای درون بازی خود خواهند دید.


Monsters, Inc’s Sulley و Mike این هفته به Disney Dreamlight Valley می پیوندندتریلر اعلامیه گذرنامه توسعه Disney Dreamlight Valley: A Rift in Time


گسترش پولی A Rift in Time از Disney Dreamlight Valley در دسامبر وارد بازار شد.

علاوه بر این، گیم لافت به همه بازیکنان دو آیتم رایگان از طریق صندوق پستی درون بازی خود در زمان ورود به‌روزرسانی می‌دهد: یک نسخه قابل جایگذاری از مجسمه نمادین پارک‌های موضوعی دیزنی – که والت دیزنی را در دست میکی موس به تصویر می‌کشد – و لباس Dreamlight Armor. .

در کنار اضافه شدن محتوای رایگان، تغییرات کیفیت زندگی، و رفع اشکال‌هایی که در پچ یادداشت‌های Gameloft توضیح داده شده است، به‌روزرسانی Laugh Floor مسیر پیشرفت فصلی Star Path Lovely Monsters (و جوایز مرتبط با آن) را برای خرید با ارز ممتاز، به‌علاوه آیتم‌های جدید مختلف در دسترس معرفی می‌کند. . در فروشگاه پریمیوم

The Laugh Floor اولین به روز رسانی محتوای اصلی Disney Dreamlight Valley از زمان انتشار ۱٫۰ سیم کارت روستای لایف در دسامبر است که همراه با گسترش عظیم A Rift in Time. همانطور که آن زمان مسخره شده بود، سال ۲۰۲۴ یک “روستای جدید پر جنب و جوش” (تقریباً مطمئناً دیزی اردک) را به بازی پایه در اوایل بهار معرفی می کند، یک قلمرو جدید که ظاهراً موضوعی پیرامون مولان در اواخر بهار است و تیانا از شاهزاده خانم و قورباغه در تابستان امسال. .


منبع: https://www.eurogamer.net/monsters-incs-sulley-and-mike-join-disney-dreamlight-valley-this-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *