نتفلیکس و هولو گلدن گلوب تلویزیونی را با تسلط بر جانشینی انتخاب می کنند

گلدن گلوب ۲۰۲۴ نشان دهنده بازگشت به حالت عادی پس از یک سال تحت سلطه بود اعتصابات در صنعت سرگرمی. پخش‌کننده‌ها همچنان برای نمایش‌هایشان به رسمیت شناخته می‌شدند و نتفلیکس، هولو و مکس آن را دریافت کردند. مجموعاً ۱۲ جایزه تلویزیونی.

حداکثر (قبلا HBO Max) بیشترین جایزه را از آن خود کرد و چهار جایزه را برای فصل آخر به دست آورد جانشینیاز جمله بهترین سریال های تلویزیونی درام. بهترین بازی توسط یک بازیگر زن و بازیگر در آن بخش به سارا اسنوک و کایران کالکین تعلق گرفت که در این سریال نقش خواهر و برادر رومن و شیو روی را بازی کردند. متیو مک‌فایدن به پایان رسید جانشینیاو با گرفتن جایزه بهترین بازی توسط یک بازیگر نقش مکمل در تلویزیون برنده شد. جانشینی برای پخش از طریق Max در دسترس است اما مستقیماً از طریق HBO در تلویزیون قابل مشاهده بود.

نتفلیکس برنده برای طیف وسیعی از نمایش ها، مانند تاجکه آخرین فصل خود را در پایان سال به نمایش گذاشت. تاج الیزابت دبکی، بازیگر، جایزه بهترین بازی یک بازیگر زن در نقش مکمل تلویزیون را برای بازی در نقش پرنسس دایانا به خانه برد. ریکی جرویس برنده بهترین بازی در استندآپ کمدی تلویزیونی شد ریکی جرویس: آرماگدون. گوشت گاو سه جایزه را به خانه برد، برنده بهترین بازی توسط یک بازیگر زن (علی ونگ) و بازیگر (استیون یون) در یک سریال محدود، مجموعه گلچین یا سریال ساخته شده برای تلویزیون. همچنین برنده بهترین مجموع در آن دسته شد. این سریال به دلیل انتخاب بازیگر (و سکوت در اطراف) بازیگر دیوید چو، که قبلاً داستان هایی را در توصیف تجاوزات جنسی ادعا شده به اشتراک گذاشته بود، درگیر جنجال شد.

سه جایزه Hulu توسط FX تولید شد خرس، که برنده بهترین سریال تلویزیونی موزیکال یا کمدی شد. بازیگران اصلی سریال، آیو ادبیری و جرمی آلن وایت، بهترین بازی در یک مجموعه تلویزیونی موزیکال یا کمدی را به ترتیب توسط یک بازیگر زن و یک بازیگر دریافت کردند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflix-and-hulu-pick-up-tv-golden-globes-as-succession-dominates-102514804.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/netflix-and-hulu-pick-up-tv-golden-globes-as-succession-dominates-102514804.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *