نحوه تماشای بازی ایالت اورگان در مقابل آریزونا بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه
لوگوی FuboTV

را بیورز ایالت اورگان و تیم های فوتبال آریزونا قرار است در یک مسابقه کنفرانس Pac-12 در روز شنبه، ۲۸ اکتبر ۲۰۲۳، در استادیوم آریزونا در توسان، آریزونا ملاقات کنند. بازی قرار است ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر MST/PT آغاز شود.

ایالت اورگان، رتبه ۱۱ اینچ نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۶-۱ و در Pac-12 3-1 وارد مسابقه می شود. اخیراً، ایالت اورگان در ۱۴ اکتبر UCLA را ۳۶-۲۴ شکست داد. آریزونا در مجموع ۴-۳ و در Pac-12 2-2 وارد مسابقه می شود. در ۱۴ اکتبر، آریزونا ۴۴-۶ واشنگتن را شکست داد. با ورود به شنبه، آریزونا با ۲۴-۱۶-۱ پیشتاز سری تمام وقت است.

جاناتان اسمیت سرمربی تیم فوتبال اورگان ایالت بیورز است. ماهی جد سرمربی فوتبال آریزونا است.

زمان و شبکه شروع فوتبال ایالت اورگان مقابل آریزونا

بازی فوتبال شنبه اورگان ایالت بیورز مقابل آریزونا قرار است ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر MST/PT توسط ESPN پخش شود. پخش کننده های ESPN هستند برایان کاستر (بازی به بازی)، راد گیلمور (تحلیلگر)، و لورن سیسلر (خبرنگار حاشیه).

تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید؟ مشکلی نیست! بازی را دنبال کنید خدمات پخش آنلایناز جمله FuboTV یا زنجیر.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال آریزونا در مقابل ایالت اورگان

برای تماشای فوتبال کالج بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای، انتخاب یک سرویس پخش ضروری است. برای رویارویی شنبه شب بین تیم های فوتبال ایالت اورگان و آریزونا، این پلتفرم های پخش برتر را در نظر بگیرید.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



فقط با ۵۵ دلار در ماه در Sling TV مشترک شوید و از ۴۶ کانال لذت ببرید، که شامل تمام جاذبه های اصلی برای علاقه مندان به فوتبال دانشگاهی است، مانند ESPN برای بازی فوتبال ایالت اورگان مقابل آریزونا. می توانید از نرخ ویژه ۲۷٫۵۰ دلاری ماه اول استفاده کنید.

اگر شما صرفاً به بازی Oregon State vs Arizona علاقه مند هستید، برنامه اولیه Orange با دسترسی ESPN را انتخاب کنید که در ابتدا ۲۰ دلار هزینه دارد و به دنبال آن ماهیانه ۴۰ دلار هزینه دارد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV

۷ روز آزمایشی رایگان، سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه



از یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه با FuboTV لذت ببرید، جایی که می توانید به بیش از ۲۵۰ کانال تلویزیونی زنده دسترسی داشته باشید و به طور همزمان در ۱۰ صفحه مختلف پخش جریانی کنید. علاقه مندان به فوتبال کالج می توانند پوشش گسترده ای از جمله ESPN را فقط با ۷۴٫۹۹ دلار در ماه پیدا کنند – برای طرفدارانی که به دنبال تماشای بازی فوتبال آریزونا و ایالت اورگان هستند.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-oregon-state-vs-arizona-streaming-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *