نحوه تماشای بسکتبال میامی مقابل کلرادو بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را طوفان های میامی تیم‌های بسکتبال مردان کلرادو بوفالوز قرار است در نمایشگاه NABC Brooklyn در روز یکشنبه، ۱۰ دسامبر ۲۰۲۳، در Barclays Center در بروکلین، نیویورک، با یکدیگر دیدار کنند. بازی قرار است ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی / ظهر MT آغاز شود.

میامی هاریکنز در رتبه ۱۵ قرار دارد نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۷-۱ وارد مسابقه می شود. اخیرا، UM Hurricanes در روز چهارشنبه لانگ آیلند ۹۷-۴۹ را شکست داد. را با علاقه مندان در مجموع ۶-۲ وارد مسابقه شد. روز یکشنبه کلرادو ۹۱ بر ۶۶ پپردین را شکست داد.

صنوبر ووگا پس از هشت مسابقه با کسب ۱۶٫۵ امتیاز در هر بازی، تیم هاریکنز میامی را رهبری می کند. کی جی سیمپسون کلرادو بوفالوز را با ۱۹٫۴ امتیاز در هر بازی طی ۸ بازی به ثمر رساند.

جیم لاراناگا سرمربی بسکتبال مردان میامی هاریکنز است. تد بویل سرمربی بسکتبال مردان CU Buffs است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال میامی هاریکنز مقابل کلرادو

بازی بسکتبال مردان Miami Hurricanes vs. Colorado Buffaloes قرار است در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت ET/ ظهر یکشنبه ۱۰ دسامبر از طریق ESPN2 پخش شود.

به لطف FuboTV یا Sling، آزادی تماشای بازی بسکتبال مردان CU Buffs و Miami Hurricanes را به صورت زنده بدون محدودیت تلویزیون کابلی یا ماهواره ای تجربه کنید.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال CU Buffs vs. UM Hurricanes

بازی آتی بسکتبال مردان Miami Hurricanes vs Colorado Buffaloes حتی بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای سنتی به لطف این خدمات پخش برتر قابل دسترسی است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



با گرم شدن فصل بسکتبال کالج، بسته Orange & Blue Sling TV 46 کانال را برای طرفداران ارائه می دهد، از جمله پوشش ESPN2 از مسابقات خیمه شب بازی مانند Miami Hurricanes در مقابل کلرادو Buffaloes، همه با قیمت ۵۵ دلار در ماه. با یک پیشنهاد مقدماتی ۲۷٫۵۰ دلاری برای ماه اول وارد عمل شوید.

اگر منحصراً به دنبال بازی بسکتبال مردانه UM Hurricanes در مقابل CU Buffs هستید، برنامه Orange را با هزینه ماه اول ۲۰ دلار و قیمت معمولی ۴۰ دلار در ماه پس از آن انتخاب کنید.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



بازی بسکتبال مردان Colorado Buffaloes vs Miami Hurricanes را در ESPN2 از طریق FuboTV تماشا کنید. این سرویس پخش جریانی با یک آزمایش هفت روزه رایگان که شامل بیش از ۲۵۰ کانال است، نگاهی اجمالی به کاربران جدید ارائه می دهد. با طرح FuboTV Pro با قیمت ۵۴٫۹۹ دلار در ماه ابتدا به مدت دو ماه و سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه، می توانید بازیکنان و تیم های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-colorado-vs-miami-hurricanes-basketball-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *