نحوه تماشای بسکتبال گونزاگا مقابل واشنگتن بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را گونزاگا تیم های بسکتبال مردان و واشنگتن هاسکی قرار است در یک مسابقه غیر کنفرانسی در روز شنبه، ۹ دسامبر ۲۰۲۳، در آلاسکا ایرلاینز آرنا در سیاتل با هم دیدار کنند. بازی قرار است از ساعت ۱۱ شب به وقت ET/8 بعد از ظهر PT شروع شود.

گونزاگا، رتبه ۷ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۷-۱ وارد مسابقه می شود. اخیراً، گونزاگا روز سه شنبه آرکانزاس-پاین بلوف را با نتیجه ۱۱۱-۷۱ شکست داد. را واشنگتن هاسکی در مجموع ۵-۳ وارد مسابقه شد. روز سه شنبه، واشنگتن ۸۵ بر ۶۱ ایالت مونتانا را شکست داد. با ورود به شنبه، واشینگتن با نتیجه ۲۹-۲۰ در مقابل گونزاگا پیشتاز است.

آنتون واتسون گونزاگا با ۱۴٫۸ امتیاز در هر بازی پس از هشت مسابقه پیشتاز است. کیون بروکس جونیور با ۲۰٫۳ امتیاز در هر بازی پس از ۸ بازی، تیم واشنگتن هاسکی را به ثمر رساند.

مارک فیو سرمربی بسکتبال مردان گونزاگا است. مایک هاپکینز سرمربی بسکتبال مردان UW Huskies است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال گونزاگا در مقابل UW Huskies

بازی بسکتبال مردان Gonzaga vs The Washington Huskies قرار است در ساعت ۱۱ شب ET/8 بعد از ظهر PT در روز شنبه ۹ دسامبر در ESPN2 پخش شود. پخش کنندگان ESPN2 برای این بازی برنامه ریزی شده اند. راکسی برنشتاین (بازی به بازی) و شان فارنهام (تحلیلگر).

تجربه پخش زنده بسکتبال مردان Gonzaga در مقابل UW Huskies را با پلتفرم های نوآورانه FuboTV و Sling کاوش کنید.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال گونزاگا در مقابل واشنگتن

از آنجایی که تعداد بیشتری از طرفداران بسکتبال کالج بند ناف را قطع کردند، پخش بازی بسکتبال مردان گونزاگا و واشنگتن هاسکی به مسیری محبوب برای تماشای بازی بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای تبدیل شده است. در اینجا بهترین سرویس های پخش برای بازی شنبه است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



Sling TV با بسته نارنجی و آبی خود برای طرفداران بسکتبال کالج آماده می شود. با قیمت ۵۵ دلار در ماه، این ترکیب ۴۶ کانالی، از جمله ESPN2، دروازه ای برای بازی هایی مانند مسابقه بسکتبال مردان UW Huskies در مقابل Gonzaga است. تجربه تماشای خود را با نرخ ویژه ماه اول ۲۷٫۵۰ دلار شروع کنید.

برای تماشای بازی بسکتبال مردان واشنگتن هاسکی در مقابل گونزاگا، طرح نارنجی Sling TV را انتخاب کنید. با وجود ESPN2 در بسته ۴۰ دلاری در ماه (فقط ۲۰ دلار برای ماه اول)، این یک انتخاب استراتژیک برای طرفدارانی است که این مسابقه خاص را هدف قرار می دهند.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



از طریق FuboTV، در بازی بسکتبال مردان Gonzaga vs. UW Huskies در ESPN2 در ردیف جلو صندلی بگیرید. مشترکین جدید می توانند از یک بسته ورزشی جامع با یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان با دسترسی به بیش از ۲۵۰ کانال لذت ببرند. طرح Pro FuboTV برای دو ماه اول ۵۴٫۹۹ دلار در ماه و سپس ۷۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-gonzaga-vs-washington-basketball-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *