نحوه تماشای بسکتبال UNC در مقابل ایالت فلوریدا بدون کابل

آیا نمی دانید که چگونه بسکتبال کالج را در این فصل تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV Orange + Sports Extra

۳۱ دلار برای ماه اول، سپس ۵۱ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

FuboTV Pro + Fubo Extra

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۶۲٫۹۸ دلار در ماه به مدت ۲ ماه
(۴۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را کارولینای شمالی تیم های بسکتبال مردان و ایالت فلوریدا قرار است در یک مسابقه کنفرانس ساحل اقیانوس اطلس در روز شنبه، ۲ دسامبر ۲۰۲۳، در مرکز دین ای. اسمیت در چپل هیل، کارولینای شمالی، با هم دیدار کنند. این بازی قرار است ساعت ۱۴ به وقت شرقی آغاز شود.

UNC، رتبه ۱۷ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۶-۱ وارد مسابقه می شود. اخیراً کارولینای شمالی روز چهارشنبه ۱۰۰ بر ۹۲ تنسی را شکست داد. ایالت فلوریدا در مجموع ۴-۲ وارد مسابقه می شود. روز چهارشنبه گرجستان با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ FSU را شکست داد.

هوبرت دیویس سرمربی بسکتبال مردان کارولینای شمالی است. لئونارد همیلتون سرمربی بسکتبال مردان ایالت فلوریدا است.

زمان و شبکه بازی بسکتبال UNC در مقابل FSU

بازی بسکتبال مردان کارولینای شمالی و ایالت فلوریدا قرار است در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت شرقی شنبه، ۲ دسامبر از شبکه ACC پخش شود. پخش کنندگان ACCN برنامه ریزی شده اند وس دورهام (بازی به بازی) و کوری الکساندر (تحلیلگر).

اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره ای ندارید، در اینجا چند گزینه برای تماشای بازی از طریق پخش زنده آنلاین وجود دارد، و این گزینه ها عبارتند از FuboTV و Sling.

بهترین خدمات پخش برای بازی بسکتبال کارولینای شمالی در مقابل FSU

هنگامی که یک سرویس پخش را برای تماشای بسکتبال کالج انتخاب می کنید، در اینجا بهترین گزینه های پخش جریانی شما برای بررسی بازی بسکتبال مردان UNC در مقابل ایالت فلوریدا در شبکه ACC وجود دارد.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

Sling Orange + Sports Extra

۳۱ دلار برای ماه اول، سپس ۵۱ دلار در ماه



برای تماشای بازی بسکتبال UNC در مقابل FSU در شبکه ACC با Sling TV به بسته Sports Extra نیاز دارید که برای ۲۱ کانال ۱۱ دلار در ماه هزینه دارد.

بسته Sports Extra را نمی توان به تنهایی خریداری کرد و همچنین به طرح نارنجی نیاز دارید که ۲۰ دلار برای ماه اول و ۴۰ دلار در ماه در ماه های بعدی است. همراه با بسته Sports Extra، هزینه ۳۱ دلار برای ماه اول و ۵۱ دلار برای ماه های بعدی خواهد بود. طرح نارنجی دارای ۳۲ کانال است، بنابراین با Sports Extra، ۵۳ کانال در طرح ترکیبی وجود دارد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

FuboTV Pro + Fubo Extra

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۶۲٫۹۸ دلار در ماه به مدت ۲ ماه



FuboTV آزمایشی یک هفته ای را بدون هزینه ارائه می دهد. برای ادامه دسترسی به شبکه ACC پس از این مدت، مشترکین باید بسته Fubo Extra را با ۷٫۹۹ دلار اضافی در ماه انتخاب کنند.

برنامه Pro Fubo TV در حال حاضر دارای نرخ اولیه دو ماهه ۵۴٫۹۹ دلار در ماه است که همراه با Fubo Extra 62.98 دلار در ماه است. نرخ نرمال برنامه Pro 74.99 دلار در ماه است و این نرخ همراه با Fubo Extra 82.98 دلار در ماه است.

از طرف دیگر، طرح Elite Fubo Extra را در بر می گیرد و یک لایه ۱۲ کانالی News Plus را اضافه می کند. طرح Elite در حال حاضر دارای نرخ اولیه دو ماهه ۶۴٫۹۹ دلار در ماه و نرخ عادی ۸۴٫۹۹ دلار در ماه است.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-unc-vs-fsu-basketball-livestream-without-cable

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *