نحوه تماشای فوتبال A&M ایالت اوکلاهما در مقابل تگزاس بدون کابل

آیا نمی دانید چگونه در این فصل فوتبال دانشگاهی را تماشا کنید؟ در اینجا بهترین گزینه های شما وجود دارد:


مقرون به صرفه ترین

Sling TV طرح نارنجی

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی زنجیر

بهترین برای یک بازی

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه
(۲۰ دلار صرفه جویی کنید)
لوگوی FuboTV

را ایالت اوکلاهما تیم های فوتبال تگزاس A&M Aggies قرار است در TaxAct 2023 Texas Bowl در روز چهارشنبه، ۲۷ دسامبر در استادیوم NRG در هیوستون با هم دیدار کنند. این بازی قرار است ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی آغاز شود.

ایالت اوکلاهاما، رتبه ۲۲ در نظرسنجی آسوشیتدپرس، در مجموع ۹-۴ وارد مسابقه می شود. اخیراً تگزاس در مسابقات قهرمانی کنفرانس Big 12 در ۲ دسامبر با نتیجه ۴۹-۲۱ OSU را شکست داد. تگزاس A&M به طور کلی ۷-۵ وارد مسابقه می شود. در ۲۵ نوامبر، LSU 42-30 TAMU را شکست داد. با ورود به چهارشنبه، تگزاس A&M در سری تمام دوران ۱۸-۱۰ در مقابل ایالت اوکلاهما پیشتاز است.

مایک گاندی سرمربی فوتبال ایالت اوکلاهاما است. الیجا رابینسون سرمربی موقت فوتبال تگزاس A&M Aggies است.

تگزاس بول: OSU در مقابل تگزاس A&M زمان شروع و شبکه فوتبال

مسابقه فوتبال ایالت اوکلاهما و تگزاس A&M Aggies در TaxAct Texas Bowl 2023 قرار است ساعت ۸ بعد از ظهر چهارشنبه ۲۷ دسامبر از طریق ESPN پخش شود. پخش کنندگان ESPN برای این بازی برنامه ریزی شده اند. روی فیلپات (بازی به بازی)، رادی جونز (تحلیلگر)، و تیلور مک گرگور (خبرنگار حاشیه).

شما می توانید هر لحظه فوتبال کالج را بدون محدودیت تلویزیون کابلی یا ماهواره ای تماشا کنید. FuboTV و Sling در خدمات پخش زنده آنلاین پیشرو هستند. آنها دیدگاه جدیدی در مورد نحوه تماشای بازی ها ارائه می دهند.

بهترین خدمات پخش برای بازی فوتبال TAMU در مقابل ایالت اوکلاهما

می‌توانید برای تماشای بازی تگزاس A&M Aggies در مقابل ایالت اوکلاهاما در TaxAct Texas Bowl 2023، یک سرویس پخش جریانی بالا را انتخاب کنید. این یک استراتژی هوشمند برای بینندگان بدون تلویزیون کابلی یا ماهواره ای است.

مقرون به صرفه ترین: Sling TV

طرح نارنجی زنجیر

۲۰ دلار برای ماه اول، سپس ۴۰ دلار در ماه



با Sling TV در ورزش های کالج شیرجه بزنید. بسته نارنجی و آبی ۵۵ دلاری آن در ماه ۴۴ کانال را ارائه می دهد که پوشش ESPN از کاسه تگزاس ۲۰۲۳ را در بر می گیرد. از یک پیشنهاد مقدماتی ۲۷٫۵۰ دلاری برای ماه اول لذت ببرید.

اگر به طور انحصاری به دنبال بازی فوتبال ایالت اوکلاهما و تگزاس A&M هستید، برنامه Orange را انتخاب کنید که ۳۲ کانال از جمله ESPN را با هزینه ماه اول ۲۰ دلار و قیمت معمولی ۴۰ دلار در ماه پس از آن ارائه می دهد.

کانال های ورزشی Sling TV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، ESPN، ESPN2، ESPN3، ESPNews، ESPNU، Fox، FS1، FS2، NBC، NFL Network، Pac-12 Network و SEC Network می باشد.

بهترین بازی برای تک بازی: FuboTV

طرح FuboTV Pro

آزمایشی رایگان ۷ روزه، سپس ۵۴٫۹۹ دلار به مدت ۱ ماه



FuboTV تجربه پخش شما را با یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه آغاز می کند. سطح حرفه ای آن، دارای بیش از ۲۵۰ کانال از جمله ESPN برای بازی فوتبال تگزاس A&M در مقابل ایالت اوکلاهاما، از ۵۴٫۹۹ دلار در ماه اول شروع می شود، قبل از اینکه نرخ معمولی ۷۴٫۹۹ دلار در ماه اعمال شود.

کانال های ورزشی FuboTV شامل ABC، ACC Network، Big Ten Network، CBS، CBS Sports Network، ESPN، ESPN2، ESPNews، Fox، FS1، FS2، Golf Network، Marquee Sports Network، Monumental Sports، NBC، NBCSN، NFL Network، Pac است. -۱۲ شبکه و شبکه SEC.


منبع: https://mashable.com/article/how-to-watch-oklahoma-state-vs-tamu-football-livestream

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *