نحوه تماشای گوشی های هوشمند جدید گلکسی در Samsung Unpacked در ۱۷ ژانویه فاش شد

تقریباً زمان آن فرا رسیده است اولین رویداد Unpacked سامسونگ در سال. تقریباً تضمین شده است که اولین جزئیات رسمی را در مورد تلفن های هوشمند گلکسی اس ۲۴ دریافت کنیم، که تقریباً مطمئناً ویژگی های هوش مصنوعی تولید کننده روی دستگاه خواهند داشت. می‌توانید Samsung Unpacked را در ساعت ۱۳:۰۰ به وقت شرقی در ۱۷ ژانویه در این صفحه تماشا کنید وب سایت شرکت یا کانال یوتیوب.

در Samsung Unpacked چه انتظاری داریم

سامسونگ دقیقاً در مورد آنچه که برای Unpacked روی عرشه عرضه می شود، دقیق عمل نکرده است. این شرکت چیزی به نام Galaxy AI را برای دستگاه های تلفن همراه در چندین ویدیوی تبلیغاتی به اشتراک گذاشته است:

بله، کاملاً مطمئن است که بگوییم هوش مصنوعی نقطه کانونی ویترین خواهد بود. در ماه نوامبر، سامسونگ آن را فاش کرد مدل های هوش مصنوعی مولد گاوس. اینها می توانند کارهایی مانند ترجمه، کمک کدنویسی و تبدیل متن به تصویر را انجام دهند. انتظار می‌رود که سری S24 نیز روی آن اجرا شود چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام، که می تواند بسیاری از درخواست های هوش مصنوعی تولیدی را روی دستگاه انجام دهد. به این ترتیب، حداقل برخی از ویژگی‌های GAI نیازی به عبور از فضای ابری ندارند، به این معنی که باید سریع‌تر پردازش شوند.

در مورد گوشی‌های هوشمند جدید، احتمالاً تغییرات زیادی در بخش سخت‌افزاری فراتر از مشکلات مشخصات وجود نخواهد داشت. طبق گفته های S24 Ultra، صفحه نمایش کاملاً مسطح و بدنه تیتانیومی در نظر گرفته شده است. برگه مشخصات لو رفته. فقط اگر شکی در مورد عرضه گوشی های جدید گلکسی وجود داشت، سامسونگ در حال حاضر یک صفحه پیش‌سفارش دارد برای “جدیدترین تلفن از Galaxy.”

مشخص نیست که آیا در این رویداد سخت افزاری به جز گوشی های هوشمند خواهیم دید یا خیر، اگرچه برخی شایعات حاکی از وجود ردیاب تناسب اندام Galaxy Fit 3 و/یا لپ تاپ های Galaxy Book Pro هستند. با توجه به سامسونگ، همیشه حداقل شانس کمی برای دیدن تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و ایربادهای جدید وجود دارد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-the-new-galaxy-smartphones-get-revealed-at-samsung-unpacked-on-january-17-140011766.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-the-new-galaxy-smartphones-get-revealed-at-samsung-unpacked-on-january-17-140011766.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *