این تشک هوشمند از هوش مصنوعی برای تنظیم خواب شما استفاده می کند و به کاربران در مورد مشکلات سلامتی احتمالی هشدار می دهد

چه می شد اگر می توانستی مال خودت را ترکیب کنی بهترین تشک باشما ردیاب خواب? و سپس، اگر بتوانید آن را با یک دستیار هوش مصنوعی و شاید یک پزشک هوش مصنوعی نیز ترکیب کنید، چه؟ احتمالاً این خط فکری پشت تشک هوشمند DeRUCCI T11 Pro بود. مفتخر به دریافت جایزه نوآوری در CES 2024این تشک هوشمند به قدری پر از امکانات است که به سختی می توانید تصور کنید که خواب راحت شبانه را نیز در خود جای دهد.

شاید هیجان انگیزترین ویژگی DeRUCCI T11 قابلیت تشخیص آن باشد. DeRUCCI عادات خواب شما را در کنار موقعیت جغرافیایی، سن و هر گونه اطلاعات مرتبط از دستگاه های هوشمند متصل تجزیه و تحلیل می کند تا هشدارهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در مورد مشکلات بالقوه سلامت مزمن ارائه دهد. با این حال، DeRUCCI اطلاعات زیادی در مورد چگونگی رسیدن به این نتایج و همچنین نوع بیماری که ممکن است قادر به تشخیص باشد، ارائه نمی دهد. در حالی که من فکر می کنم این تشک عمدتاً به اختلالات مبتنی بر خواب می چسبد، این احتمال وجود دارد که این تشک بتواند سلامتی کاملی را برای شما به ارمغان بیاورد.

باید اعتراف کنم، من نسبت به قابلیت های تشخیص محتاط هستم. در حالی که من به یک تشک هوشمند برای هشدار دادن به من در مورد مشکلات خواب اعتماد دارم، به نظر می رسد سایر مشکلات سلامتی خارج از قابلیت های تشخیصی آن هستند. و اگرچه خواب نقش کلیدی در تندرستی دارد، تشک نمی تواند جایگزین پزشک شود.

این تشک هوشمند از هوش مصنوعی برای تنظیم خواب شما استفاده می کند و به کاربران در مورد مشکلات سلامتی احتمالی هشدار می دهد

(اعتبار تصویر: DeRUCCI)

ادعاهای تشخیصی ممکن است ابروهای من را افزایش دهد، اما بقیه طرح به سادگی علاقه من را برانگیخته است. ۲۳ حسگر هوش مصنوعی در DeRUCCI T11 تعبیه شده است که خواب شما را کنترل می کند تا نتایج را هم در زمان واقعی و هم در صبح روز بعد ارائه دهد. هنگام خواب، سنسورها تخت را از طریق یک سری کیسه هوا و مواد پشتیبانی تنظیم می کنند. عجیب به نظر می رسد، اما اساساً به این معنی است که تشک می تواند در زیر شما حرکت کند تا راحت با شما سازگار شود موقعیت خواب. و هنگامی که از خواب بیدار می شوید، هوش مصنوعی گزارش مفصلی از نحوه خوابیدنتان به همراه توصیه های عملی برای شب بعد به شما ارائه می دهد.

مردی که روی تشک هوشمند DeRUCCI T11 Pro دراز کشیده است، بالای سرش مجموعه‌ای از برجستگی‌ها وجود دارد که اطلاعات سلامتی را نشان می‌دهد.

(اعتبار تصویر: DeRUCCI)

این فقط خود تشک نیست که هوش مصنوعی قادر به کنترل آن است. DeRUCCI T11 می تواند با سایر اینترنت اشیا همگام شود خانه هوشمند دستگاه هایی برای تنظیم نور، دمای اتاق و حتی تغییر بوی اتاق خواب شما (اگر یک پخش کننده هوشمند دارید).

در حال حاضر هر کجا که روی یک تشک عیب یابی فرود بیایید، فقط می توانید آن را در چین امتحان کنید. تشک هوشمند DeRUCCI T11 حداقل تا جولای ۲۰۲۴ برای عرضه در ایالات متحده تنظیم نشده است. از طرف دیگر، این به شما زمان زیادی برای شروع پس انداز می دهد – قیمت آن ۸۲۵۰ دلار است.

تصویری که زنی را نشان می‌دهد که روی تشک هوشمند DeRUCCI T11 Pro دراز کشیده است، با تصاویری که نشان می‌دهد چگونه تشک با تنظیم مواد داخلی با وضعیت خواب خود سازگار می‌شود.

(اعتبار تصویر: DeRUCCI)

برچسب قیمت بالا دقیقاً تعجب آور نیست ( جلد هشت خواب ۳ برای یک ملکه ۲۱۹۵ دلار است و قابلیت های بسیار کمتری دارد) و با توجه به مقدار امکاناتی که در تشک گنجانده شده است، تصور اینکه عملکردی با کیفیت بالا ارائه نکند سخت است. با این حال، این هزینه سنگینی است که باید پرداخت کنید، و اگر از قبل خانه هوشمند نداشته باشید، مقدار قابل توجهی از قابلیت خود را از دست خواهید داد. اما اگر تشکی می خواهید که بتواند راحتی را هنگام خواب تنظیم کند و به طور بالقوه هشدارهای سلامتی مزمن را در صبح ارائه دهد، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/this-smart-mattress-uses-ai-to-adjust-your-sleep-setup-and-warn-users-about-potential-health-problems

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *