نحوه تماشای Super Bowl 2024

بلیط به سوپر بول ۵۸ می روند برای هزاران دلار – اما راه های بسیار ارزان تری وجود دارد عمل را ببینید. امسال، این بازی در ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر اقیانوس آرام (۶:۳۰ بعد از ظهر شرقی) یکشنبه، ۱۱ فوریه، در استادیوم Allegiant برگزار می‌شود، که فقط یک تراشه پوکر از استریپ لاس وگاس فاصله دارد (و اینجا فکر می‌کردیم که وگاس درست است. برای CES). آشر نمایش نیمه‌تیم را اجرا می‌کند، ربا مک‌انتایر سرود ملی را خواهد خواند و مطمئناً تبلیغات مسخره‌ای زیادی برای دیدن وجود خواهد داشت (و همچنین برخی از فوتبال‌ها). اگر برای بازی بزرگ به نوادا سفر نمی‌کنید، در اینجا تمام راه‌های تماشای Super Bowl LVIII وجود دارد.

نحوه تماشای Super Bowl 58

امسال، حق پخش بزرگترین رویداد ورزشی سالانه در ایالات متحده به CBS… و Nickelodeon تعلق گرفت. بله، کانال بچه ها میزبان یک برنامه زنده و خانوادگی است نسخه رویدادکامل با گرافیک موضوعی مفید و بازیگران باب اسفنجی شلوار مکعبی و مرورگر دورا میزبانی، ارائه تفسیر و توضیح قوانین برای جوانترین طرفداران NFL. اگر به گزارش‌های جانبی از سندی چیکس نیاز ندارید، نسخه‌های معمولی بازی در CBS، CBS Sports Network ظاهر می‌شوند. پارامونت + و بر روی برنامه موبایل NFL+.

نحوه تماشای Super Bowl با تلویزیون کابلی یا ماهواره ای

مشترکین کابلی و ماهواره ای می توانند در ایستگاه CBS محلی خود تنظیم شوند. اگر برنامه شما شامل CBS Sports Network (یا Nickelodeon) باشد، می توانید آن مسیر را نیز طی کنید. در اینجا یک لیست است از ایستگاه های CBS محلی و شرکت های وابسته، تا بتوانید کانال خود را پیدا کنید.

نحوه استریم Super Bowl 2024

سال گذشته، پخش Super Bowl کمی پیچیده‌تر بود، زیرا پخش کننده (فاکس) یک برنامه پخش جریانی فوق‌العاده نداشت. امسال راحت تر است: مستقل برنامه Paramount+ اجازه دهید مشترکین بازی را به صورت زنده تماشا کنند. برنامه‌ها از ۶ دلار در ماه شروع می‌شوند و در حال حاضر یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه وجود دارد، اما نمی‌توان گفت که آیا این معامله درست قبل از رویداد بزرگ همچنان زنده خواهد بود یا خیر. البته اکثرا خدمات پخش زنده تلویزیونی همچنین بازی را در ایستگاه CBS محلی شما یا از طریق CBSSN خواهد داشت. در اینجا ارائه دهندگانی هستند که Super Bowl LVIII را نشان می دهند:

اگر مایل به پرداخت هستید، Paramount+ ارزان‌ترین راه برای پخش جریانی Super Bowl در سال جاری است، به‌علاوه دریافت خواهید کرد نمایش های دیگر برای تماشای زمانی که بازی تمام شد

آیا می توانم Super Bowl 2024 را به صورت رایگان تماشا کنم؟

تقریبا. اگر یک آنتن دیجیتال داخلی، که به پورت کواکسیال دستگاه تلویزیون شما متصل می شود، می توانید پخش بازی را از شعبه محلی CBS خود بدون هزینه اضافی دریافت کنید. این به شما امکان می دهد شبکه های محلی NBC، ABC، PBS و FOX را نیز تماشا کنید.

آیا می توانم Super Bowl 2024 را با موبایل تماشا کنم؟

را برنامه موبایل NFL+ Super Bowl را پخش می کند، اما فقط در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما (دسترسی به رایانه و ارسال محتوا برای بازی های پربیننده، که شامل Super Bowl می شود، پشتیبانی نمی شود). بنابراین اگر به صورت انفرادی تماشا می کنید، این می تواند گزینه خوبی باشد. اشتراک ۷ دلار در ماه است و همچنین محتوای شبکه NFL را با اخبار فوتبال ۲۴/۷ ارائه می دهد.

چه کسی در نمایش نیمه وقت Super Bowl 2024 اجرا می کند؟

برای برخی، عمل در بین دو نیمه بازی چیزی است که واقعاً مهم است. ستارگان مگا ده‌ها سال است که سرفصل‌های سریال نیمه‌تیم را به خود اختصاص داده‌اند، با اجرای ریحانا، شکیرا، لیدی گاگا، پرینس، رولینگ استونز و بیانسه تقریباً به اندازه خود بازی سرفصل‌هایی را به خود اختصاص داده است. امسال، آشر، که زمان بندی را انجام می دهد انتشار آخرین آلبومش فقط دو روز قبل از بازی، ورزشگاه را با یک ست روشن می کند. قبل از بازی، Reba McEntire سرود ملی را خواهد خواند و Post Malone با اجرای آهنگ “America the Beautiful” آن را دنبال خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-super-bowl-58-133039837.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-super-bowl-58-133039837.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *