نحوه عیب یابی عدم کارکرد دسترسی هدایت شده در آیفون

نحوه عیب یابی عدم کارکرد دسترسی هدایت شده در آیفون

ویژگی Guided Access کمی در برنامه تنظیمات پنهان شده است. ابتدا باید به تب Accessibility در منوی تنظیمات اصلی بروید. هنگامی که آن را انتخاب کردید، باید به انتهای صفحه بروید تا تب Guided Access را که در میان گروه بندی تنظیمات در پایین قرار دارد، پیدا کنید.

پس از اینکه آن را انتخاب کردید، می توانید ویژگی دسترسی هدایت شده را روشن یا خاموش کنید. اگر تنظیم خاموش است، این توضیح می دهد که چرا ویژگی دسترسی هدایت شده شما کار نمی کند. اگر روشن است، سعی کنید ویژگی را خاموش و سپس دوباره روشن کنید. در بسیاری از موارد، این باید برای فعال کردن مجدد دسترسی هدایت شده کافی باشد.

همچنین این مکانی است که می‌توانید تنظیمات دسترسی هدایت‌شده خود را مانند محدودیت‌های زمانی و رمز عبور تنظیم کنید. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است Guided Access شما کار نکند این است که از محدودیت زمانی که تعیین کرده اید تجاوز کرده اید و از آن بی اطلاع بوده اید. در این تنظیم، همچنین می توانید انتخاب کنید که به شما هشدار داده شود که جلسه دسترسی هدایت شده شما در شرف اتمام است، در این صورت می توانید محدودیت زمانی را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1484588/how-to-troubleshoot-guided-access-not-working-on-iphone/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *