نحوه عیب یابی کد Twitch Error 2000

نحوه عیب یابی کد Twitch Error 2000

برای حل کد خطای مربوط به مشکلات شبکه، اولین اقدام بررسی وضعیت اتصال اینترنت شما است. مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش می رود. برای تأیید اینکه آیا این یک مشکل شبکه جهانی است یا فقط مختص Twitch است، یک برگه جدید باز کنید و وب سایت دیگری را بارگیری کنید. اگر لود شود، احتمالاً مشکل از سرورهای توییچ است. اما اگر وب سایت بارگذاری نشد، مشکل از شبکه شماست.

کار بعدی این است که روتر خود را مجددا راه اندازی کنید. دکمه پاور روتر خود را پیدا کنید، دکمه خاموش شدن روتر را فشار دهید، چند ثانیه صبر کنید و سپس دوباره روشن کنید. اگر دکمه پاور را نمی بینید، روتر خود را مجددا راه اندازی کنید با جدا کردن روتر از منبع تغذیه، چند ثانیه صبر کردن و وصل کردن مجدد آن. منتظر بمانید تا خودش را راه اندازی کند، با دستگاه های شما ارتباط برقرار کند و دوباره پخش جریانی را امتحان کنید.

علاوه بر این، برنامه داده روتر شما ممکن است تمام شده باشد. در چنین مواردی، به‌جای اعمال هزینه‌های اضافی برای بیش از حد مجاز داده، ممکن است ارائه‌دهنده خدمات اینترنت شما (ISP) خدمات شما را تا چرخه صورت‌حساب بعدی موقتاً به حالت تعلیق درآورد. برای رفع این مشکل و از سرگیری پخش جریانی یا تماشای جریان‌های Twitch، خرید داده‌های اضافی برای چرخه صورت‌حساب فعلی یا تغییر به طرحی با سقف داده بالاتر یا داده‌های نامحدود را در نظر بگیرید.


منبع: https://www.slashgear.com/1487145/how-to-troubleshoot-twitch-error-2000-code/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *