نرم افزار Zyro Website Builder به هاستینگر پیوست

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدنرم افزار Zyro Website Builder به هاستینگر پیوست

در اقدامی قابل توجه برای ارتقا و گسترش خدمات میزبانی وب، ما مشتاقیم که ادغام Zyro با هاستینگر را اعلام کنیم. این اتحاد استراتژیک نشان دهنده یک نقطه عطف بزرگ است زیرا تمام خدمات و مشتریان Zyro با موفقیت به Hostinger منتقل شده اند.

از این پس، تمامی مشتریان Zyro می توانند سفر آنلاین خود را با هاستینگر وب سایت ساز ادامه دهند. این قابلیت‌های کاربرپسند ساخت وب‌سایت Zyro را با راه‌حل‌های میزبانی قوی Hostinger ترکیب می‌کند.

به لطف این تغییر، ما می‌توانیم هم خدمات میزبانی وب و هم خدمات ساختمانی خود را بهبود بخشیده و توسعه دهیم. ما قویاً معتقدیم که ارائه یک فروشگاه تک مرحله ای برای توسعه وب بهترین ارزش را به مشتریان ارائه می دهد.

“مأموریت ما توسعه خدمات و محصولات فناوری اطلاعات است که کارآفرینان را قادر می سازد به اهداف خود به صورت آنلاین با موفقیت دست یابند. با تخصص تیم Zyro، ما می توانیم این ماموریت را یک قدم جلوتر ببریم. این ادغام بهترین های هر دو شرکت را گرد هم می آورد و تخصص میزبانی هاستینگر را با تجربه Zyro ترکیب می کند. داوگیرداس یانکوس، مدیر عامل هاستینگر می گوید: در توسعه پلتفرم های سازنده وب سایت برای ارائه یک تجربه یکپارچه به مشتریان.

در حال حاضر کلیه خدمات فروش و خدمات زیرو متوقف شده است. اگر قبلاً مشتری Zyro بودید و سؤالی دارید یا نیاز به کمک دارید، تیم موفقیت مشتری ما همیشه در کنار شماست. همچنین می توانید برای جزئیات بیشتر در مورد مهاجرت به این مقاله پایگاه دانش مراجعه کنید.

مقیاس حضور آنلاین خود را

از آنجایی که Hostinger Website Builder قابلیت‌های کاربرپسند ساخت وب‌سایت را با راه‌حل‌های میزبانی قوی ترکیب می‌کند، همه مشتریان Zyro اکنون از:

  • مدیریت ساده تر سایت. وب سایت ها، دامنه ها، برنامه های میزبانی وب، ایمیل های تجاری و موارد دیگر را از یک داشبورد مدیریت کنید.
  • ابزارهای خلاقانه AI بیشتر. از فناوری هوش مصنوعی ما برای ایجاد یک وب سایت کاملاً جدید در چند دقیقه از ابتدا استفاده کنید. به هوش مصنوعی اجازه دهید پست‌ها، صفحات و تصاویر وبلاگ منحصربه‌فرد و سازگار با سئو را برای سایت شما ایجاد کند یا برند خود را با یک لوگوی سفارشی جدید به روز کنید.
  • تجربه کاربری بهتر. مستقیماً از داشبورد به آموزش های عمیق دسترسی پیدا کنید، یا هر زمان که بخواهید با تیم موفقیت مشتری ما چت کنید.

چه مالک یک کسب و کار کوچک، یک فریلنسر یا فردی خلاق باشید، ما به شما کمک می کنیم تا وب سایت رویایی خود را ایجاد و نگهداری کنید.

توسعه وب سایت با هوش مصنوعی و سازگار با موبایل

با Hostinger Website Builder می توانید با توضیح مختصر ایده خود یک سایت کاملاً کاربردی ایجاد کنید. نام برند خود را به اشتراک بگذارید، به ما بگویید چه کاری انجام می دهد، و تماشا کنید که هوش مصنوعی یک وب سایت یا صفحه فرود ایجاد می کند.

بهترین قسمت؟ می توانید تا ۱۰۰ وب سایت ایجاد کرده و با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن آنها را سفارشی کنید.

دیگر نمی‌توانید از کنترلرهای Xbox استفاده کنید – بنابراین به جای آن این یکی را دریافت کنیددیگر نمی‌توانید از کنترلرهای Xbox استفاده کنید – بنابراین به جای آن این یکی را دریافت کنید

با ویرایشگر تلفن همراه ما، می‌توانید فقط با یک گوشی هوشمند تغییراتی در وب‌سایت خود ایجاد کنید – وقتی متوجه شدید که چیزی باید اصلاح شود، نیازی به جستجوی رایانه نیست.

پشتیبانی مشتری برتر

بدون توجه به درخواست شما، به پشتیبانی مشتری مشهور دسترسی پیدا کنید. با هاستینگر می‌توانید در کمتر از سه دقیقه منتظر پاسخ، کمک متخصص و پشتیبانی چند زبانه باشید.

شما می توانید از طریق چت زنده به همه آن دسترسی داشته باشید – بدون نیاز به ارسال بلیط یا نوشتن ایمیل.

منابع یادگیری گسترده

از آکادمی هاستینگر به انبوهی از مواد آموزشی، از جمله آموزش های دقیق، پایگاه دانش جامع، و ویدیوهای آموزنده دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر پوشش موضوعاتی مانند نگهداری و توسعه وب سایت شما، ما همچنین نکاتی را در مورد استراتژی های بازاریابی و تجارت الکترونیک به اشتراک می گذاریم تا به شما در دستیابی به پتانسیل کامل کسب و کار آنلاین خود کمک کنید.

آماده تجربه سطح بعدی ساخت وب سایت هستید؟ امروز Hostinger Website Builder را امتحان کنید.

نویسنده

ماتلینا سالمینن

Matleena یک نویسنده محتوا باتجربه با ۵ سال تجربه بازاریابی محتوا است. او علاقه خاصی به روندهای نوظهور بازاریابی دیجیتال، ساخت وب سایت و هوش مصنوعی دارد. ماتلینا در اوقات فراغت خود از یک فنجان قهوه خوب لذت می برد، به باغ بالکن خود می پردازد و زبان ژاپنی می خواند. او را در لینکدین دنبال کنید


منبع: https://www.hostinger.com/blog/zyro-joins-forces-with-hostinger

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *