نسخه مونزو Spotify Wrapped به ما نشان می دهد که واقعا چه کسی هستیم

هر سال، شرکت‌های مختلف فناوری راه‌اندازی می‌شوند به سبک پیچیده شده مروری بر عادات مصرف کننده شما در ۱۲ ماه گذشته، به شما یک نمای کلی با طراحی روشن از میزان زباله های شما می دهد. چه نوع آیا در Spotify شخصیت شنوایی داشتید? همه چی بودند در حال تماشا در Pornhub? چه بودند بزرگترین روند دوستیابی در Tinder?

اما یک مکان وجود دارد که ما را واقعاً همانگونه که هستیم نشان می دهد، در معرض توجه نامطلوب رفتار واقعی و غیرقابل هک ما قرار گرفته ایم – برنامه های بانکی.

برای سال ۲۰۲۳ بانک آنلاین بریتانیایی Monzo یک انیمیشن غیرقابل انکار خوب اما عمیقاً متضاد پایان سال در برنامه منتشر کرده است که داده های ۷٫۵ میلیون مشتری خود را جمع آوری کرده و به شما نشان می دهد که پول نقد خود را که به سختی به دست آورده اید در سال خرج کرده اید. و با وجود آن طراحی زیبا، نتایج زیبا نیستند.

برنامه شروع می‌کند: «این داستان این است که چگونه شما مانند هیچ کس دیگری مونزو را در سال ۲۰۲۳ طی کردید»، قبل از اینکه شما را با دسته‌هایی که بیشترین هزینه را در آن‌ها هزینه کرده‌اید، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، که بیشترین هزینه را با آنها تقسیم می‌کنید، مکان‌هایی که ترجیح می‌دهید. برای خرید، و از کجا غذا سفارش دادید (وای، نه متشکرم).

اسکرین شات ها برای هزینه های خودم برای به اشتراک گذاشتن با شما شرم آور هستند، اگرچه برخی از روح های شجاع نتایج خرج خود را در Twitter/X به اشتراک گذاشته اند.

مطمئناً، این راهی است که Monzo می‌تواند مرکز مالی شما را با برخی از داده‌های شخصی زنده کند، و برخی افراد ممکن است واقعاً از دیدن عادات خرج کردنشان برای بودجه‌بندی سود ببرند. اما خیره شدن به شواهد سخت و سردی که نشان می‌دهد عادت‌های بیرون رفتن من واقعاً همان پانچ هوایی آخر سال نیست که من دنبالش بودم. مانند ساشا کاربر توییتر/X می نویسد“چرا مونزو پیچیده شده احساس می کند که من با لباس زیر در میدان شهر هستم و همه روستاییان به من اشاره می کنند و می خندند.”

از سوی دیگر، داشتن یک جمع بندی “سرگرم کننده” از عادات خرج کردن در پایان سال در طول بحران مداوم هزینه زندگی در بریتانیا بسیار ممتاز به نظر می رسد – اگر از نظر مالی به اندازه کافی در موقعیت باثباتی هستید که می توانید یک بسته بندی کمی سرگرم کننده مونزو داشته باشید. – بالا، مهم است که آن را تصدیق کنید.

در ضمن، بررسی کنید خلاصه Mashable برای سالکه نمی دانند شما برگر ۲ صبح خود را از کجا سفارش داده اید.

موضوعات
پول


منبع: https://mashable.com/article/monzo-wrapped-end-of-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *