گزارش شده است که پروژه TimeSplitters زندگی خود را به عنوان بتل رویال آغاز کرد و بر روی بازسازی توسعه یافته TS2 متمرکز شد.

یکی از توسعه دهندگان این پروژه ادعا کرده است که پروژه جدید TimeSplitters که اخیراً در Free Radical Design در حال توسعه است، در ابتدا به عنوان یک بازی بتل رویال برای رقیب Fortnite مطرح شد.

با این حال، در سال جاری، این پروژه پس از آن به «۱۸۰ عظیم» تبدیل شد تا به چیزی دیگر تبدیل شود – چیزی که طبق گزارش‌ها استودیو بسیار ترجیح می‌داد: بازسازی گسترده TimeSplitters 2 با محتوای اضافی و چند تغییر داستان.

توسعه دهنده به فن ویکی گفت: “در ابتدا این یک کلون Fortnite بود. هیچ کس واقعاً چنین چیزی را نمی خواست، حتی ما، اما ما برای مدت طولانی انتخاب زیادی نداشتیم.” آرشیو رادیکال آزاد.


بیایید TimeSplitters 2 – Late To The Party را بازی کنیم.

پس از چرخش پروژه، سپس برنامه ریزی شد که “بیشتر TS2” با چند سطح TimeSplitters: Future Perfect، یک سطح اصلی و چند بخش کاملاً جدید باشد. توسعه دهنده ادامه داد: “یا چیزی در همین راستا”. این همان چیزی بود که ما به ناشران ارائه کردیم.

تخمین زده می شد که انتشار بازی هنوز دو سال دیگر باقی بماند.

توسعه‌دهنده با اشاره به دو شخصیت اصلی TimeSplitters 2 ادامه داد: «این یک «چه می‌شد اگر…» بود که سرجوخه هارت به جای کورتز از آن عبور کرد تا بتوانیم اوضاع را کمی متفاوت کنیم.

در نسخه اصلی TS2، این کورتز است که تمام ماجراجویی‌ها را انجام می‌دهد و ستاره انفرادی TimeSplitters: Future Perfect می‌شود. در این نسخه، هارت بود – و جالب است که این تمرکز روی شخصیت در آن منعکس شود زباله بزرگی از مدل های شخصیت و دارایی های هنری که اکنون می توانید به صورت آنلاین پیدا کنیدکه در آن هارت ظاهر می شود.

در مورد وضعیت پروژه اکنون که طراحی رادیکال آزاد درهای خود را بسته است، توسعه‌دهنده واضح بود: “از این لحظه لغو شده است. [publisher] Plaion سعی خواهد کرد در آینده استودیو دیگری داشته باشد تا به آن کرک بدهد، من نمی دانم.”

Free Radical Design در سال ۲۰۲۱ به طور خاص برای کار بر روی TimeSplitters و بازگرداندن فرانچایز محبوب تیراندازی بریتانیایی از مرگ احیا شد. اما استودیو بود اوایل این ماه تعطیل شدبه عنوان بخشی از کاهش فاجعه بار مالی شرکت امبراسر.


منبع: https://www.eurogamer.net/timesplitters-project-reportedly-began-life-as-battle-royale-pivoted-to-an-expanded-ts2-remake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *