نسخه ی نمایشی Stellar Blade پس از افت قبلی رسماً اعلام شد

نسخه ی نمایشی Stellar Blade برای پلی استیشن ۵ در دسترس است.

این جمعه، ۲۹ مارس وارد می‌شود و از ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت بریتانیا در دسترس خواهد بود.

دمو Stellar Blade در همان ابتدای بازی “زمانی که ایو، یکی از اعضای هفتمین جوخه هوابرد برای ماموریتی برای بازپس گیری سیاره از نایتیبا به زمین فرستاده می شود” برگزار می شود. از طریق ویدیوی زیر می‌توانید تیزر نسخه‌ی نمایشی آینده Stellar Blade را تماشا کنید.


نسخه ی نمایشی Stellar Blade پس از افت قبلی رسماً اعلام شدStellar Blade – تیزر دمو | بازی های PS5


Stellar Blade – تیزر دمو | بازی های PS5.

کسانی که در دمو شرکت می کنند می توانند تا اولین باس فایت Stellar Blade، توسعه دهنده بازی کنند. Shift Up گفت. قبل از اینکه تایید شود داده‌های ذخیره‌سازی به نسخه کامل منتقل می‌شوند، می‌گوید: «ما برای بازیکنانی که مرحله اول را کامل می‌کنند یک سورپرایز کوچک نیز داریم.

خبر دموی Stellar Balde با توجه به اینکه به طور تصادفی اضافه شده است، شاید تعجب آور نباشد. و سپس به سرعت حذف شداز فروشگاه پلی استیشن اوایل این ماه.

Stellar Blade قرار است ماه آینده، در تاریخ ۲۶ آوریل، برای پلی استیشن ۵ عرضه شود.

علاقه مندان به بازی اکشن ماجراجویی آینده می توانند هم اکنون پیش خرید کنند. کسانی که این کار را انجام دهند، یک لباس غواصی سیاره ای برای حوا، یک جفت عینک گرد کلاسیک برای حوا و گوشواره های زره ​​گوش (همچنین برای حوا) دریافت خواهند کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/stellar-blade-demo-officially-announced-after-earlier-slip-up?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *