نظر ما در مورد راه اندازی نرم افزاری ایکس باکس چند پلتفرمی مایکروسافت چیست؟

این هفته در پخش خبری یوروگیمرما در مورد به‌روزرسانی تجاری مایکروسافت که تأییدیه ما را به همراه داشت، صحبت می‌کنیم ایکس باکس چهار کنسول انحصاری عرضه خواهد کرد – در حال حاضر – در پلی استیشن و نینتندو سوییچ.

اما چرا مایکروسافت تصمیم گرفت نام آن چهار بازی را نبرد (حتی با وجود اینکه Hi-Fi Rush، Pentiment، Grounded و Sea of ​​Thieves بلافاصله به عنوان عناوین مورد بحث گزارش شد)؟ چه اتفاقی برای برنامه های گزارش شده قبلی برای گنجاندن بازی های بزرگتر مانند Starfield افتاد؟ و مایکروسافت از کجا خط می کشد که چه چیزی را در جاهای دیگر راه اندازی کند؟ در حال حاضر، این چهار چیزی شبیه به راه اندازی نرم برای استراتژی چند پلتفرمی مایکروسافت هستند.

علاوه بر همه اینها، ما همچنین در مورد قطعات خبری که مایکروسافت برای وفاداران ایکس باکس حذف کرده است – از جمله ذکر سخت افزار جدید کنسول Xbox در سال جاری و ایکس باکس نسل بعدی مناسب که هنوز سال ها با آن فاصله دارد. با من این هفته اد نایتینگل، ویکتوریا کندی و لیو نگان از یوروگیمر هستند.


نظر ما در مورد راه اندازی نرم افزاری ایکس باکس چند پلتفرمی مایکروسافت چیست؟Newscast ویدیوی مایکروسافت


اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟

ترجیح می دهید در جای دیگری گوش دهید؟ ما را در iTunes، پادکست گوگل، قابل شنیدن و Spotify.


منبع: https://www.eurogamer.net/what-did-we-think-of-microsofts-multiplatform-xbox-soft-launch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *