نقد و بررسی Nickelodeon All-Star Brawl 2: بالاخره یک رقیب واقعی Super Smash Bros.

Nickelodeon All-Star Brawl 2

MSRP 49.99 دلار

Nickelodeon All-Star Brawl 2 روح بیشتری را به سری مبارزات نیکتون می‌آورد و دنباله‌ای عالی را می‌سازد که بر برخی از مشکلات آشنای کنترل کیفیت غلبه می‌کند.

طرفداران

  • هزاران محتوا

  • سیستم های مبارزه عمیق تر

  • صیقلی تر

  • صداگذاری کامل چیزهای زیادی اضافه می کند

منفی

  • کمپین تکراری می شود

  • چند ویژگی خسته کننده در گیم پلی

اولین ورودی از سری مبارزات Nickelodeon با الهام از Super Smash Bros، Nickelodeon All-Star Brawl، سرگرمی خوش اخلاقی بود که باعث شد بیشتر بخواهم. در بخش گیم پلی آن غنی بود پتانسیل زیادی در زیر کاپوت پنهان شده است، اما می توانستم محدودیت های بودجه کمتر آن را احساس کنم. یک بازی نیکتون فاقد صداهای نمادین شخصیت های افسانه ای تون این کار را انجام می دهد. عاقبت آن Nickelodeon All-Star Brawl 2خوشبختانه “بیشتر” را که در طول مدتی که با نسخه اصلی هوس کرده بودم به ارمغان می آورد.

بسیار شبیه به سلف خود، Nickelodeon All-Star Brawl 2 یک جنگنده سکوی دوبعدی است که برخی از بزرگترین – و نه برترین – شخصیت های تاریخ کانال تلویزیونی را می گیرد و آنها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد. به آن برچسب دیگری نزنید بیچاره کلون Smash Bros، اگر چه؛ عاقبت فراتر از آن است تا اشتباهات پیشینیان خود را تصحیح کند و پتانسیل‌هایی را که هرگز نمی‌توانست کاملاً از آن استفاده کند، ارائه می‌کند.

با گرفتن یک پایه بازی مبارزه ای قوی و گسترش آن از هر نظر، نیکلودئون نزاع آل استار ۲ به خود می آید. این سیستم‌هایی را معرفی می‌کند که هرگز در دیگر جنگنده‌های پلت‌فرم دیده نشده‌اند و سرعتی را که نسخه اصلی را به یک انفجار تبدیل کرده است، حفظ می‌کند. گرافیک تمیزتر، جهت هنری بهتر، و گنجاندن صداپیشگی کامل نیز ضرری ندارد. تنها چیزی که مجموعه هنوز فاقد آن است، کنترل کیفیت است، حوزه ای که در آن مشخص می شود چرا نینتندو همچنان بر ژانر جنگنده های پلتفرم حکومت می کند.

ارتقای نسبت های قاره ای

نیکلودئون نزاع آل استار ۲ شبیه به نسخه قبلی خود است و به بازیکنان فهرستی از نیکتون ها را می دهد تا در نزاع های چند نفره با آنها بازی کنند. در حالی که اصلی NASB شبیه یک نسخه نمایشی فناوری کم‌هزینه برای آنچه که یک جنگنده نیکلودئون می‌تواند باشد، عاقبت در واقع تقریباً کامل به نظر می‌رسد. یکی از بزرگترین جهش ها در کیفیت این بار در بخش محتوا اتفاق می افتد. من در انتظار یک پوسته ساده از نسخه اصلی با چند ارتقاء بودم. در عوض، چند حالت جدید و مهم پیدا کردم که به سری هویت متمایزتر و آغشته به لجن می بخشید.

حالت کمپین یک حواس پرتی عالی است…

با شروع آن، من از دیدن آن شگفت زده شدم ویژگی های بیش از فقط در مقابلحالت بازی استاندارد و آموزش. NASB 2 همچنین در یک کمپین تک نفره به طرز شگفت‌آور قوی، حالت Boss rush، مجموعه‌ای از مینی‌گیم‌ها و موارد دیگر قرار می‌گیرد. همه اینها با هنرهای قابل بازگشایی و گزینه‌های سفارشی‌سازی همراه است که به بازیکنان امکان می‌دهد فراتر از دعواهای چند نفره با دوستان، بیشتر به آن بپردازند.

اضافه شدن برجسته در اینجا به شکل حالت داستانی جدید است. اگر بازی کرده اید Super Smash Bros. Brawl‘s Subspace Emissary پس می دانید که چیست NASB 2 برای اینجا می رود و حتی دارای همان مسائل است.

گیم میل سرگرمی

در طول حالت کمپین، شما در میان ماموریت‌های مختلفی بازی خواهید کرد که ممکن است شما را مجبور به انجام کمی پلتفرمینگ، تکمیل مینی‌بازی‌های سرگردان، مبارزه با انبوهی از دشمنان ضعیف مانند چتر دریایی و نینجاها، ضربه زدن به سایر شخصیت‌های قابل بازی برای باز کردن آن‌ها، و در نهایت با یک big boss در حین حرکت بازیکنان از مرحله ای به مرحله دیگر، مسیرهای انشعابی و کات سین های کاملاً صدادار وجود دارد که واقعاً در ماجراجویی های بین بعدی زندگی را زنده می کند. این یک ایده هوشمندانه است که از ژانر سرکش الهام می گیرد (ساختار “دویدن” بازیکنان را مجبور می کند هر بار امتیازات جدیدی بخرند).

حالت کمپین یک حواس پرتی عالی است، اما ساختار تکراری آن می تواند به سرعت خشک شود. همین امر در مورد Boss rush، minigames و حالت آرکید نیز صدق می کند. هر یک از این حالت‌ها بیشتر به عنوان پاداش‌های سرگرم‌کننده عمل می‌کنند تا هر چند وقت یک‌بار به آن بپرید، اگر می‌خواهید کمی بیشتر در سبک هنری کارتونی بین مبارزات رقابتی غوطه‌ور شوید. البته این استاندارد برای بازی های مبارزه ای است. مبارزه هسته ای همیشه چیزی است که عنوانی مانند این را می سازد یا می شکند، و NASB 2 جایی که مهم است تحویل می دهد.

فرمول مبارزه مخفیانه

در حالی که انبوه حالت‌های جدید یک شگفتی خوشایند بود، پیشرفت‌های شدید در نبرد من را شوکه کرد. تغییرات زیادی در اینجا وجود دارد که درها را برای بیان بازیکن باز می کند. مکانیزم‌های بهتری برای فکر کردن، شکوفایی شیک‌تر و حسی منحصربه‌فرد وجود دارد که آن را از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند. گاهی اوقات، ممکن است یک بازی مانند این چندین ورودی طول بکشد تا واقعاً هویت خود را پیدا کند. Nickelodeon All-Star Brawl صدای خود را در دو یافت.

یکی از سرگرم کننده ترین بازی های مبارزه ای پلتفرمینگ موجود است.

NASB 2 سرعت و لذت نسخه اصلی را می گیرد و آن را با برخی ویژگی های جدید عالی جلا می دهد. عاقبت همان سیستم حمله اولیه را حفظ می کند که بازیکنان را به طور متناوب بین نور، شارژ و حرکات ویژه دارد. با این حال، پرتاب‌های هوایی از بین رفته‌اند، گیم‌پلی تمیزتر باعث می‌شود که مبارزات به‌طور مداوم عادلانه‌تر به نظر برسند، و سیستم جدید “Slime” کاملاً نمایش را می‌دزدد.

اسلایم عملکردهای زیادی دارد و به متری متصل است که هنگام فرود ضربه می زند و آسیب می بیند. این یک ابزار فریبنده قدرتمند است که جریان نبرد را به طور کامل تغییر می دهد. اسلایم را می توان با یک متر به حملات نور و شارژ متصل کرد و نسخه های قوی تری از این حرکات را در پرواز آزاد کرد. هنگامی که آن متر سه تیکه به طور کامل ساخته شد، بازیکنان می‌توانند یک سوپرحمله سینمایی (شبیه به Final Smash) را آزاد کنند که معمولاً برای هر دشمن زخمی پرده‌هایی ایجاد می‌کند. این حرکات به شخصیت ها اجازه می دهد شخصیت خود را نیز کمی نشان دهند. حمله نهایی باب اسفنجی او را وادار می کند تا قبل از اینکه دشمنان خارج از صفحه را شکست دهد، در ماشین به طور وحشیانه در اطراف صفحه نمایش مراقبت کند.

گیم میل سرگرمی

در حالی که هر انیمیشن لذت بخش است، سایر عملکردهای اسلایم آن را بسیار خاص می کند. تقویت حرکات مفید است، اما عمق زیادی وجود دارد که بازیکنان سطح بالای مبارزه از آن استفاده خواهند کرد. از “لغو لجن” استفاده کنید، که به بازیکنان اجازه می دهد تا حمله زمینی را لغو کنند و هر حرکتی را که می خواهند انجام دهند. این گزینه‌های اضافی را برای ترکیب‌ها اضافه می‌کند، هنگام حمله Slime Cancelling به شیلد، اختلاط‌های بیشتری ایجاد می‌کند و بیان بیشتری را برای بازیکن به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، بازیکنان می توانند با نگه داشتن دکمه اسلایم از سپر خود در برابر حملات محافظت کنند یا حتی با زدن ضربه با فشار دادن اسلایم و شیلد، حرکت خود را متوقف کنند.

تفاوت‌های کوچکی مانند آن از نظر تصمیم‌گیری در حین پرواز، مدیریت کنتور و برنامه‌ریزی چیزهای زیادی اضافه می‌کند. آیا باید از مترم برای کشتن استفاده کنم، سعی کنم یک کمبوی بزرگ را برای ضربه زدن به حریفم امتحان کنم، یا اگر بعداً نیاز به محافظت از خود داشته باشم، باید آن را ذخیره کنم؟ سوالات عمیقی از این دست یک سیستم نبرد قوی و سریع را در بر می گیرد و آن را به یکی از سرگرم کننده ترین بازی های مبارزه ای پلتفرمینگ تبدیل می کند.

روح صبح شنبه

شاید بزرگترین ارتقاء دنباله از ارائه بهبود یافته حاصل شود که ارائه می دهد NASB2 روحی که سلفش فاقد آن بود. توسعه دهنده Fair Play Labs پروژه را به طور قابل توجهی تمیز کرد و باعث شد که احساس شود نامه عاشقانه مؤثرتری به دنیای رنگارنگ نیکلودئون است. دیدن یکی از آهنگ های مورد علاقه من، Rocko from زندگی مدرن روکودر شکوه سه بعدی با گرافیک تمیز و صداگذاری کامل حسی شبیه به آنچه که با دیدن سونیک در آن احساس کردم به من داد. نزاع برادران سر و صدا به عنوان یک بچه

گیم میل سرگرمی

یادداشت های کمی از اشتیاق در سراسر بسته دقیق اضافه می شود. اضافه شدن فهرستی مانند جیمی نوترون که به طرز عجیبی در بازی اول غایب بود و باس هایی مانند Vlad از دنی فانتوم یا King Jellyfish از باب اسفنجی در واقع به این بازی احساسی شبیه آنچه که قرار است باشد می دهد: یک بازی Nicktoons هم برای کسانی که رشد کرده اند و هنوز هم در حال رشد هستند. همه این شخصیت ها

در حالی که ارزش تولید در اینجا بسیار بالاتر از نسخه قبلی خود احساس می شود، من هنوز می توانم محدودیت های بودجه کمتر آن را احساس کنم. اشکالات گرافیکی اینجا و آنجا وجود دارد و برخی از بافت ها ناخوشایند هستند، که در بین تصاویر کارتونی تمیز و غیرعادی ناخوشایند است. نقاط درد بزرگ‌تر از لحظات نامرتب ناشی می‌شوند که به مرور زمان اضافه می‌شوند. در طول مسابقات خود در مقابل مسابقات، به نقاطی برخورد کرده‌ام که به نظر می‌رسد شخصیت‌های من نمی‌خواهند طاقچه را بگیرند. گاهی اوقات آنها آن را به درستی نگه می دارند، اما گاهی اوقات آنها فقط به مرگ خود می افتند.

متوجه شدم که باید از حلقه ها بپرم تا در طول مسابقاتم همه چیز به آرامی اجرا شود.

کنترل ها با برخی مشکلات عجیب و غریب نیز همراه هستند که می توانند از یک پچ استفاده کنند. در حال حاضر یک مشکل عجیب وجود دارد که در آن شما نمی توانید یک نمایه کنترل سفارشی را در حالت داستانی فعال کنید، علیرغم اینکه می توانید آن را در هر جای دیگری انجام دهید. در تجربه من از بازی چند نفره محلی در رایانه شخصی، کنترلر پخش دوم اغلب خود را به پخش کننده سوم متصل می کند. متوجه شدم که باید از حلقه ها بپرم تا همه چیز در طول مسابقاتم به آرامی اجرا شود، چیزی که شما از یک پارتی بازی معمولی مانند این نمی خواهید.

خوشبختانه، این مسائل این شاهکار چشمگیر را تحت الشعاع قرار نمی دهد Nickelodeon All-Star Brawl 2 به دست می آورد. دنباله آن چنان قدم‌های فراتر از نسخه قبلی خود برمی‌دارد که تقریباً مانند یک جانور کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد. و جنگ واقعی در قلب آن؟ این چیزی است که آن را به یک ستاره تمام عیار تبدیل می کند.

Nickelodeon All-Star Brawl 2 در رایانه شخصی بررسی شد.

توصیه های سردبیران







با گرفتن یک پایه بازی مبارزه ای قوی و گسترش آن از هر نظر، نیکلودئون نزاع آل استار ۲ به خود می آید. این سیستم‌هایی را معرفی می‌کند که هرگز در دیگر جنگنده‌های پلت‌فرم دیده نشده‌اند و سرعتی را که نسخه اصلی را به یک انفجار تبدیل کرده است، حفظ می‌کند. گرافیک تمیزتر، جهت هنری بهتر، و گنجاندن صداپیشگی کامل نیز ضرری ندارد. تنها چیزی که مجموعه هنوز فاقد آن است، کنترل کیفیت است، حوزه ای که در آن مشخص می شود چرا نینتندو همچنان بر ژانر جنگنده های پلتفرم حکومت می کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/gaming/nickelodeon-all-stars-brawl-2-review-pc/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *