نمایشگاه توسعه دهندگان Frontier برای هفته آینده اعلام شد

استودیوی Planet Coaster Frontier Developments میزبان یک نمایشگاه ماهانه جدید است که از هفته آینده، در ۳۱ ژانویه ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت بریتانیا آغاز می‌شود، با به‌روزرسانی‌هایی در مورد آینده‌های این شرکت.

همانطور که ویترین مشخص خواهد شد، Frontier Unlocked به سال آینده برای استودیو نگاه خواهد کرد – پس انتظار داشته باشید که درباره Warhammer 40K: Chaos Gate – نسخه کنسول Daemonhunters و آنچه ممکن است برای Elite Dangerous در افق باشد، بیشتر بشنوید.

ما همچنین منتظر شنیدن یک پروژه کاملاً جدید هستیم، اما چه چیزی می تواند باشد؟ یک بازی کاملاً جدید در سری Planet Coaster و Planet Zoo این استودیو، شاید؟ دنباله؟

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

مرزی در پایان سال گذشته گفت که آن را پس از فروش کم عنوان استراتژی بلادرنگ Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin، دوباره بر روی ژانر بازی سیم کارت خود تمرکز خواهد کرد..

آن خبر دنبال شد اخراج در استودیوو همچنین فروش ضعیف برای سری F1 Manager آن.

Frontier گفت که سه بازی شبیه‌سازی آینده را برای عرضه در سه سال مالی آینده برنامه‌ریزی کرده است و متعهد است که به حمایت از Elite Dangerous ادامه دهد.

بنابراین، کدام یک از این بازی های سیم کارت را در هفته آینده خواهیم دید؟ Frontier Unlocked در Twitch و YouTube پخش خواهد شد – و ما آنچه را که در اینجا در Eurogamer اعلام شده است پوشش خواهیم داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/frontier-developer-showcase-announced-for-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *