نه، باندای نامکو تایید می‌کند که Tekken 8 زودتر عرضه نمی‌شود

Tekken 8انتشار ‘s درست در گوشه و کنار است، اما برای مدت کوتاهی امروز، برخی از طرفداران در این فکر بودند که آیا ممکن است زودتر از آنچه ما انتظار داشتیم برسد. با این حال، Bandai Namco قبلاً این شایعات را خاموش کرده است.

در صورت بی اطلاعی، Tekken 8 قرار است برای PC منتشر شود پلی استیشن ۵و Xbox Series X|S در ۲۶ ژانویه. با این حال، در Twitter / X امروز (۲ ژانویه)، کاربر @BuffGigas تصاویری از پوسترهایی را در فروشگاهی به اشتراک گذاشت که ادعا می کردند بازی مبارزه ای در ۲۱ ژانویه، پنج روز زودتر از زمان اعلام شده اولیه، برای PS5 عرضه می شود.

بیشتر ببین

فقط برای گیج شدن بیشتر مسائل، در زمان نوشتن، اگر به صفحات محصول نگاه کنید Tekken 8 در ویترین های دیجیتال استیم، پلی استیشن و ایکس باکس، به نظر می رسد که این بازی قرار است در ۲۵ ژانویه منتشر شود.

باندای نامکو در یک نظر ارسال شده به TRG این موضوع را تایید کرد Tekken 8 هنوز هم قرار است در تاریخ ۲۶ ژانویه بر روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر شود. به ما گفته شد که تاریخ نمایش ۲۵ ژانویه در Steam احتمالاً نتیجه تفاوت‌های منطقه زمانی است، و در مورد پوسترهای فیزیکی، “به نظر می‌رسد اشتباه چاپ شده است.” اگرچه ممکن است این خبر برای برخی کمی ناامیدکننده باشد، اما تفاوتی با آنچه در ابتدا به ما گفته شد ندارد، بنابراین نباید خیلی تعجب کنیم که تاریخ انتشار واقعی یکسان است.

مثل این است که تکن به هر حال طرفداران باید در هنگام عرضه بازی هیجان زده شوند. در او پیش نمایش عملینویسنده همیشه سبز TRG، کارا فیلیپس، نوشت: “صرف نظر از پیشینه ای که در این سریال دارید، چه برای اولین بار وارد رینگ شوید یا با سال ها تمرین برگردید. Tekken 8 نوید ارائه یک بازی مبارزه ای بی بدیل و همه جانبه را می دهد که فکر می کنم بازیکنان را برای سال های آینده جذب خواهد کرد.”

برای بازی‌های بیشتری مانند Tekken 8، حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های مبارزه ایبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/no-tekken-8-isnt-releasing-early-bandai-namco-confirms

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *