نه، Arceus در Pokémon Go Tour: Sinnoh گنجانده نخواهد شد

آرسیوس، خدای پوکمون، در تور پوکمون گو این ماه حضور نخواهد داشت: سینو.

آن غیبت ظاهری به شدت مورد بحث طرفداران قرار گرفته بود، اگرچه اکنون توسط توسعه دهنده Niantic برای Eurogamer تایید شده است. این بدان معناست که Go Tour: Sinnoh اولین رویداد تور سالانه محبوب Pokémon Go خواهد بود که به بازیکنان اجازه نمی‌دهد Pokédex خود را برای منطقه مربوطه تکمیل کنند.

دو گونه دیگر Sinnoh نیز غایب خواهند بود: موجودات افسانه ای Manaphy و Phione.


نه، Arceus در Pokémon Go Tour: Sinnoh گنجانده نخواهد شدتریلر راه اندازی Pokémon GO Gen 4 – منطقه Sinnoh


تریلر گونه های منطقه Pokémon Go Sinnoh.

در بیانیه‌ای که برای Eurogamer ارسال شد، Niantic توسعه‌دهنده Pokémon Go گفت که این سه پوکمون “فوق العاده خاص” هستند – و زمانی که وارد بازی شوند تمرکز خاص خود را خواهند داشت.

یکی از سخنگویان Niantic گفت: “ما می خواستیم زمانی که آنها در نهایت اولین بازی Pokémon GO خود را انجام دهند، فضای اختصاصی به آنها بدهیم.”

Arceus احتمالاً مورد انتظارترین پوکمونی است که هنوز در Pokémon Go در دسترس قرار نگرفته است. این بسیار قدرتمند است که به عنوان خدای همه پوکمون ها شناخته می شود و می تواند با استفاده از یک سری از “صفحات” افزودنی منحصر به فرد، خود را به هر نوع پوکمون (آتش، آب، علف و غیره) تغییر دهد. همچنین اخیراً در نقش اصلی بازی های سری اصلی پوکمون، از طریق فلش بک RPG Pokémon Legends: Arceus در نینتندو سوییچ بازگشته است.

Manaphy و Phione کمتر شناخته شده‌اند، اگرچه جایگاه آن‌ها در فرهنگ پوکمون به عنوان یکی از معدود موجوداتی که وضعیت «افسانه‌ای» به آن‌ها داده شده است، همچنان آنها را قابل توجه می‌کند. در واقع، این جفت منحصر به فرد هستند، زیرا Phione تنها پوکمونی است که با پرورش یک موجود افسانه‌ای (خود Manaphy) به دست می‌آید.

رویدادهای تور قبلی به بازیکنان این امکان را می‌داد تا موجودات باقی‌مانده را در Pokédex آن منطقه مشخص کنند. سال گذشته، آخرین موجودی که هنوز از منطقه هوئن رها می شود درست قبل از Go Tour: Hoenn به پوکمون گو پیوست.

امسال، Go Tour: Sinnoh Origin Form Dialga و Palkia را از Pokémon Legends Arceus و افکت های جدید تغییر دهنده بازی معرفی می کند.. با نام افکت‌های ماجراجویی، توانایی‌های تغییر گیم‌پلی که به شما امکان می‌دهد شعاع تولید پوکمون را افزایش دهید یا شمارش معکوس تقویت‌های درون بازی مانند Incense، Lucky Eggs و Star Pieces را متوقف کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/no-arceus-wont-be-included-in-pokemon-go-tour-sinnoh?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *