Nothing’s Phone 2a در ۵ مارس عرضه خواهد شد

هیچ چی اعلام کرد این گوشی جدیدترین Phone 2a خود را در ۵ مارس معرفی خواهد کرد، اما یک شگفتی بزرگ برای طرفداران آمریکایی این محصول وجود دارد. به جای انتشار رسمی مانند تلفن ۲، این دستگاه به عنوان بخشی از یک “برنامه توسعه دهنده” به ایالات متحده خواهد آمد. این به نظر بسیار شبیه روشی است که تلفن اصلی ۱ را منتشر کرد، که به قیمت ۲۹۹ دلار تحت یک برنامه مشابه “عضویت بتا” به فروش رسید.

این شرکت هیچ تصویری از دستگاه یا قیمت آن فاش نکرده است، اما ممکن است شرکت از زیبایی ظاهری Phone 2 استفاده کند. این طراحی منحصر به فرد به لطف پشت شیشه شفاف گوریلا گلس، ۱۱ نوار LED “Glyph”، یک قاب فلزی و لبه های منحنی یک ویژگی برجسته بود.

گفته می شود که Phone 2a یک نسخه ارزان قیمت از Phone 2 است که ۶۰۰ دلار قیمت دارد. در یک ویدیوی تیزر، این شرکت این سوال را مطرح کرد که چگونه می‌تواند آن را «ارزان‌تر» کند و همچنین اشاره کرد که اتصالات تامین‌کننده بهتری ایجاد کرده است تا بتواند پس‌انداز را به مصرف‌کنندگان منتقل کند. اوایل شایعات قیمت اروپایی را در حدود ۴۰۰ یورو (۴۳۰ دلار) بچسبانید، و این صرفه جویی تا حدی به پردازنده ارزانتر مدیاتک Dimensity 7200 مربوط می شود.

همان شایعات حاکی از آن است که رابط کاربری ساده‌تری با نوارهای LED کمتر، به‌علاوه دوربین‌های دوگانه در مرکز بالا مانند چشم‌های روی سر خواهد داشت (که تا حدودی توسط Nothing “دنیا را از طریق چشمان تازه ببینید” پشتیبانی می‌کند. آستانه نشان میدهد). به نظر می‌رسد طرح‌هایی که در ویدیوی انتشار Nothing نشان داده می‌شوند، از این ادعا پشتیبانی می‌کنند. ممکن است به زودی اطلاعات بیشتری کسب کنیم، زیرا Nothing کنفرانس مطبوعاتی در بارسلونا برای کنفرانس جهانی موبایل (MWC) در ۲۷ فوریه برگزار می کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nothings-phone-2a-will-debut-on-march-5-123559888.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/nothings-phone-2a-will-debut-on-march-5-123559888.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *