نه، Samsung Galaxy S22 ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت نمی‌کند – در اینجا دلیل آن است

این سامسونگ گلکسی اس ۲۴ این مجموعه هفته گذشته با چندین ویژگی مجهز به هوش مصنوعی راه اندازی شد و اکنون می دانیم که گروهی از دستگاه های موجود سامسونگ – از جمله گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ – از ارتقاء هوش مصنوعی گلکسی در ماه های آینده بهره مند خواهد شد. اما در مورد خط تولید سامسونگ گلکسی S22 چطور؟

این سامسونگ گلکسی اس ۲۲، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس و Samsung Galaxy S22 Ultra همه آنها کمتر از دو سال قدمت دارند، اما به گفته پاتریک چومت، رئیس بخش تجربه مشتری سامسونگ، انتظار نمی رود هیچ یک از دستگاه های ۲۰۲۲ این شرکت از برتری آن بهره مند نشوند. ویژگی های Galaxy AI – حداقل نه به این زودی.

صحبت با TechRadar زیر Galaxy Unpacked در سال ۲۰۲۴، چومت به ما گفت: “اول از همه، به دست آوردن [these features] در سری گلکسی اس ۲۴ کار بسیار زیادی بود. من خسته ام و در واقع، TM Roh [President of Samsung’s mobile division] خواست اعلام کند [at Unpacked] که ما می توانیم از دستگاه های Galaxy S23 با Galaxy AI پشتیبانی کنیم که این کار را انجام خواهیم داد [now be doing] در نیمه اول سال.

ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که در طول زمان، تجربیات هوش مصنوعی ما می‌توانند توسط ما پشتیبانی شوند [mobile] Chomet ادامه داد: عملکرد، که منجر به توانایی CPU و GPU می شود. بنابراین در حال حاضر، ما در حال یادگیری هستیم. ما قدم به قدم پیش می رویم ما می دانیم که Galaxy AI روی سری گلکسی S24 به خوبی کار می کند و می دانیم که به خوبی روی آن کار خواهد کرد [the Galaxy S23 series]. اما ما نمی دانیم که شدت استفاده از هوش مصنوعی برای مشتری معمولی چقدر خواهد بود و [therefore how that] شدت بر منابع روی دستگاه و منابع ابری تأثیر می گذارد.

تصویر ۱ از ۲

نه، Samsung Galaxy S22 ویژگی‌های Galaxy AI را دریافت نمی‌کند – در اینجا دلیل آن است

Tone Tweak و Generative Edit از جمله ویژگی هایی هستند که در سری گلکسی S24 معرفی شده اند (اعتبار تصویر: سامسونگ)
تصویر ۲ از ۲

ویرایش عکس در Samsung Galaxy S24 Ultra

Tone Tweak و Generative Edit از جمله ویژگی هایی هستند که در سری گلکسی S24 معرفی شده اند (اعتبار تصویر: سامسونگ)

“شماره یک، ما می‌خواهیم کیفیت و عملکرد چیزی را که به کار می‌گیریم تضمین کنیم. سپس یاد خواهیم گرفت که مردم چگونه از آن استفاده می‌کنند. [these features] و اجرا را تنظیم کنید شماره دو، ما مستقر خواهیم کرد [Galaxy AI] در مجموعه دوم دستگاه ها – به طور خاص، S23، S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 – تا ببینید چگونه کار می کند.

هنگامی که در مورد یکنواختی چیپست بین Samsung Galaxy S23 FE و Samsung Galaxy S22 بررسی شد – هر دو گوشی از چیپست Exynos 2200 خود سامسونگ استفاده می کنند – Chomet این واقعیت را تایید کرد اما افزود: “در حال حاضر، ما Galaxy AI را به دستگاه های نسل آخر محدود می کنیم.”

به احتمال زیاد، ویژگی‌های جدید Galaxy AI سامسونگ از طریق به‌روزرسانی One UI 6.1 به گوشی‌های ۲۰۲۳ فوق‌الذکر – S23، S23 FE، Z Fold 5 و غیره اضافه خواهند شد. اما به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری گلکسی S22 (و قدیمی‌تر) با وجود واجد شرایط بودن برای به‌روزرسانی One UI 6.1، همان رفتار را نخواهند داشت.

Chomet هنگام بحث در مورد سازگاری با هوش مصنوعی گلکسی در آینده مراقب بود از زبان هایی مانند “فعلا” و “گام به گام” استفاده کند، اما با توجه به اینکه سامسونگ ویژگی های جدید خود را بخشی از “تجربه گلکسی گلکسی” می داند، فکر می کنیم بعید است که گلکسی S22 بعداً مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت – به خصوص با محصولات بیشتری از سامسونگ که قرار است در سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/no-the-samsung-galaxy-s22-isnt-getting-galaxy-ai-features-heres-why

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *