به سمت باران حرکت کنید و با بیکن داغ از خواب بیدار شوید – آیا ساختن منظره صوتی ASMR خود کلید خواب خوب است؟

چقدر بر محیط خواب خود کنترل داریم؟ شاید بتوانیم آن را انتخاب کنیم بهترین تشک و بهترین بالش، اما وقتی صحبت از صداهای مخرب شبانه می شود، اغلب مجبوریم هر چیزی را که محیط محلی ما می خواهد ارائه دهد را تحمل کنیم. اگر می‌توانستم صدای خوابم را دیکته کنم، می‌توانستم مالاموت آلاسکایی که در همسایگی زندگی می‌کند، بین ساعت ۱۲ صبح تا ۷ صبح زوزه نکشد.

اما فقط به این دلیل که نمی‌توانیم جلوی سر و صدای محیط را بگیریم، به این معنی نیست که نمی‌توانیم کنترلی بر آنچه در شب می‌شنویم در دست بگیریم. آ نظر سنجی سفارش هتل های زنجیره ای Premier Inn نشان داد که ۵۰ درصد از مردم استفاده می کنند نویز سفید حداقل در برخی مواقع به خواب بروند، به طوری که ۲۶ درصد هر شب به آن گوش می دهند. و به نظر می رسد همه ما رویای غروب های بارانی را در سر می پرورانیم، با ۴۰ درصد از شنوندگان نویز سفید، باران را به عنوان صدای آرامش بخش خود انتخاب می کنند.

اما آیا واقعاً یک شب مرطوب همان چیزی است که ما می خواهیم در حین دور شدن از آن به تصویر بکشیم؟ با راه‌اندازی سرویس نویز سفید جدید خود – NodFlix – Premier Inn به ما کمک می‌کند تا با استفاده از خیال‌پردازی خواب پنهانی خود، رویاهای بزرگ‌تری داشته باشیم: لذت بردن از یک لوکس تشک هتلی در طول یک تعطیلات آخر هفته با یک صبحانه عظیم در انتظار صبح.

به سمت باران حرکت کنید و با بیکن داغ از خواب بیدار شوید – آیا ساختن منظره صوتی ASMR خود کلید خواب خوب است؟

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

مناظر صوتی NodFlix با الهام از ASMR، نوعی صداهای پس زمینه آرامی است که انتظار دارید در یک هتل بشنوید. این چمدان هایی است که در امتداد سالن می چرخند، برس کتانی های درجه یک در حالی که در رختخواب فرو می روید، درهای آسانسوری که در سوئیت پنت هاوس باز می شوند… صدای تجمل آرامش بخشی است، و بله، هنوز هم می توانید لکه های تند قطرات باران را داشته باشید. در فاصله. (یا برای ارتقای سبک هتل، به صدای باران باران بروید.)

ایجاد این منظره صوتی بهینه به طور بالقوه می تواند به مغز شما کمک کند تا سرعت خود را کاهش داده و خاموش کند و به خواب عمیق تری کمک کند. هر قسمت از منظره صوتی شما باید برای احساسی که در شما ایجاد می کند انتخاب شود – آرام، آرام و صلح آمیز. از هر گونه صدایی که ممکن است به هیجان یا استرس منجر شود دوری کنید. افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند، صدای جاروبرقی را به عنوان کمترین آرامش در نظر گرفتند، و اگر تا به حال مجموعه ای از پله ها را جارو برقی کشیده اید، حدس زدن دلیل آن کار سختی نیست.

صداهایی که شما را از خواب بیدار می کنند چطور؟ شاید تعجب آور نباشد که شوکه شدن از بیدار شدن با صدای زنگ هشدار ممکن است بهترین شروع صبح نباشد. در عوض، بهترین آلارم آیفون برای بیدار شدن دارای ملودی های آسان و فرکانس های پایین، برای تغییر آرام از حالت خواب به بیداری.

مردی که روی تخت نشسته و در حال کشش است

(اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

اما با یک منظره صوتی ASMR، می‌توانید صداهایی را انتخاب کنید که واقعاً شما را وادار به بلند شدن از رختخواب می‌کنند. بیکن تند، یک کتری در حال جوش، نان تست که از وسط بریده شده است – رویای فریبنده یک صبحانه منتظر. اگرچه، در حالی که این صداها ممکن است شما را از خواب بیدار کنند، ممکن است صبح شما به سمت پایین تغییر کند وقتی متوجه شوید که کاپوچینو و صبحانه پخته شده خیالی هستند.

در حال حاضر، سرویس NodFlix نسبتاً محدود است. اگر می‌خواهید یک منظره صوتی ASMR برای خواب داشته باشید، بهتر است خودتان را بسازید. شاید خودتان را به یک شب دور در یک استراحتگاه ممتاز مهمان کنید تا بتوانید صداهای عالی را شخصاً ضبط کنید؟ پس از همه، خواب شما از شما تشکر خواهد کرد.


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/drift-off-to-rainfall-and-wake-up-to-sizzling-bacon-is-crafting-your-own-asmr-soundscape-the-key-to-good-sleep

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *