نویسنده Ready Player One و Futureverse برای متاورس استودیو Readyverse با هم متحد می شوند

نویسنده Ready Player One و Futureverse برای متاورس استودیو Readyverse با هم متحد می شوند


آینده جهانیک شرکت هوش مصنوعی و متاورس با بودجه خوبی تشکیل شده است استودیو Readyverse با همکاری بازیکن یک آماده نویسنده ارنست کلین

بنیانگذاران استودیو Readyverse به GamesBeat گفتند که قصد دارند «مقصد قطعی» را برای طرفداران بسازند تا داستان‌های مورد علاقه و ویژگی‌های فکری خود را در متاورسجهان از جهان های مجازی که همه به هم مرتبط هستند، مانند رمان هایی مانند تصادف برف و بازیکن یک آماده.

و Futureverse که دارد بیش از ۵۴ میلیون دلار جمع آوری کرد و استارتاپ های متعددی را به دست آورد، با کلاین، رمان نویس پرفروشی که کتابش به فیلم استیون اسپیلبرگ تبدیل شد، همکاری کرده است.

بنیانگذاران استودیو Readyverse عبارتند از شرا سندروف و آرون مک دونالد از بنیانگذاران Futureverse و همچنین کلین و دان فرح، تهیه کننده فیلم Ready Player One. جاه طلبی آنها این است که دنیای کتاب را به دنیای مجازی متاورس بیاورند، و بنیانگذاران در مصاحبه ای اختصاصی با GamesBeat گفتند که هدف آنها ایجاد پایه های یک متاورز باز است – که تحت سلطه هیچ شرکتی نیست. آنها در یک مصاحبه اختصاصی با GamesBeat در مورد این تلاش صحبت کردند.

استودیو Readyverse در حال ساخت یک مقصد متاورس با استفاده از Web3، بازی‌ها و تجربیات متاورس، واقعیت افزوده و فناوری‌های واقعیت مجازی است.

در سال ۲۰۲۴، استودیو Readyverse اعلام کرد که Readyverse، یک پلت فرم تعاملی پویا از تجربیات دیجیتالی به هم پیوسته را راه اندازی خواهد کرد.

شراکت برادران وارنر

بازیکن یک آماده

استودیو Readyverse در اولین قرارداد حقوقی مهم خود با Warner Bros. Discovery همکاری کرده است تا به طور انحصاری فرنچایز Ready Player One را به دنیای متاورز در سراسر Web3 بیاورد.

علاوه بر این، استودیو Readyverse حقوق انحصاری Web3 را برای تمام IP های آینده از آینده پژوه افسانه ای Cline، که آثارش در کنار تصادف برف نیل استفنسون، نویسنده، در ترسیم چشم‌اندازی از متاوره نقش مهمی داشته است.

برندها و فرنچایزهای دیگری که به The Readyverse می پیوندند به زودی اعلام خواهند شد. استودیوی Readyverse در حال ایجاد زمینه‌ای برای ارائه نوید متاورس باز تصویر شده در Cline است. بازیکن یک آماده رمان و اقتباس فیلم پرفروش به یک واقعیت ملموس. یک تجربه متافورس باز چندجهانی، چند IP و قابل همکاری برای مصرف کنندگان انبوه.

مسلماً هیچ IP بیش از این فرهنگ جهانی و مکالمه پیرامون متاورژن را شکل نداده است بازیکن یک آماده. در حالی که Snow Crash تفکر اولیه را برای دنیای مجازی مانند Second Life شکل داد، اما به فیلم تبدیل نشد. Ready Player One در این نمایشگاه ۵۸۳٫۴ میلیون دلار درآمد کسب کرد باکس آفیس جهانی. از این نظر، Ready Player One در ایجاد آگاهی پیرامون ایده متاورس برتری دارد.

یک متاورس باز

صحنه‌ای از فیلم «بازیکن یک آماده» ساخته استیون اسپیلبرگ در سال ۲۰۱۸.

Readyverse از اصول متاورز باز که مالکیت دیجیتالی قابل اثبات، زیرساخت های متعلق به جامعه، تمرکززدایی، امنیت و قابلیت همکاری است، دفاع خواهد کرد. Readyverse با استفاده از پلتفرم فناوری گسترده Futureverse ساخته خواهد شد.

کلاین گفت: “آینده حتی سریعتر از آنچه تصور می کردم فرا رسیده است.” “با استودیو Readyverse، ما این فرصت را داریم که از فناوری انقلابی استفاده کنیم که Futureverse چندین سال است که برای زنده کردن بهترین نسخه ممکن از متاورس ساخته است. من مطمئن هستم که با این تیم، ما درخشان ترین ذهن ها و بزرگترین قلب ها را داریم. جایی که ما را به فصل بعدی آینده جمعی ما هدایت می کند… آینده ای که وید واتس (قهرمان Ready Player One) و جیمز هالیدی (خلق خیالی متاورز Oasis در Ready Player One) را به خود افتخار می کند.”

پشته فناوری Futureverse بیش از پنج سال است که در حال توسعه است. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، استودیو Readyverse قصد دارد از آن برای پیشگامی در بازار متاورس استفاده کند که پتانسیل رسیدن به ارزش ۱۳ تریلیون دلاری تا سال ۲۰۳۰ را دارد. سیتی. شما می توانید با چنین اعدادی بحث کنید، اما این مقیاس امید و جاه طلبی است.

سندروف و مک‌دونالد گفتند: «ما نمی‌توانیم از به اشتراک گذاشتن این خبر بی‌سابقه با جهان امروز هیجان‌زده‌تر باشیم. “با ارنی، دان و شراکت ما با برادران وارنر دیسکاوری – ما فرصتی منحصر به فرد برای کمک به جان بخشیدن به متاورس با شروع IP که برای اولین بار پتانسیل خود را به نمایش گذاشت، داریم. این تنها آغاز همکاری ما با برندهای هالیوود و جهانی است. همانطور که ما در حال توسعه مسیری برای IP تجاری محبوب هستیم تا آینده سرگرمی آنلاین، بازی و تجربیات اجتماعی را شکل دهیم.”

زیرساخت مقیاس‌پذیر، کاربرپسند Readyverse و ابزارهای ایجاد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به دارندگان IP و مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تجربه‌های جذابی را ایجاد کنند.

فرح گفت: «استودیوی Readyverse فرصت‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای استودیوها، استعدادها و برندهای هالیوود ارائه می‌کند تا جریان‌های درآمدی جدید و خروجی‌های خلاقانه برای گسترش برند ایجاد کنند و در عین حال به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از نوید متاورز باز لذت ببرند».

هنوز دقیقاً مشخص نیست که کمپانی برادران وارنر دیسکاوری قصد دارد چه کاری انجام دهد. بخش هایی دارد که فیلم، نمایش تلویزیونی، موسیقی و بازی می سازد.

جاش هکبارت، معاون ارشد توسعه فرنچایز در شرکت برادران وارنر دیسکاوری، گفت: «ما از اینکه در خط مقدم فناوری هستیم و از پتانسیل آن استفاده می‌کنیم و به طور مداوم راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای ادغام آن در تجارب طرفداران در برندها و فرنچایزهایمان جستجو می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. ، در یک بیانیه. Ready Player One به سنگ محک فرهنگی تبدیل شده است که الهام‌بخش مبتکران، سازندگان و رویاپردازان فناوری است و ما از شراکت با Readyverse Studios برای معرفی این شخصیت‌های منحصربه‌فرد، محیط‌های غوطه‌ور و غیره به دنیای متاورز در سراسر Web3 هیجان‌زده هستیم.

ریشه ها

ارنست کلین نویسنده Ready Player One و کتاب های دیگر است.

فرح گفت: «ارنی و من در فرنچایز جهانی Ready Player One از زمانی که فرآیند کتاب شروع شد، با هم همکاری داشتیم. ما همیشه در مورد اینکه بتوانیم تمام ایده‌های Ready Player One را به دنیای واقعی بیاوریم، هیجان‌زده بوده‌ایم و یک چشم‌انداز را به اشتراک گذاشته‌ایم.»

او افزود: “اولین گام از آن به تصویر کشیدن آینده‌ای بود که برای همیشه با پیشرفت‌های فناوری در متاوره تغییر می‌کند.” و این با فیلم Ready Player One به دست آمد. و سپس ما باید منتظر می‌ماندیم تا فناوری به آن برسد تا ابزاری برای آوردن این چیزها به دنیای واقعی در دسترس باشد.»

فرح گفت، آن لحظه چند سال پیش فرا رسید، زمانی که ابزارها شروع به واقعی شدن کردند و فناوری شروع به واقعی شدن کرد.

فرح گفت: “ما با همه کسانی که در خط مقدم این نوع فناوری بودند ملاقات کردیم. و این زمانی بود که با آرون و شارا و تیم Futureverse آشنا شدیم. فناوری آنها از همه جلوتر بود. و این فناوری واقعاً غیرقابل مقایسه بود.” . “علاوه بر آن، ما در مورد آنچه که متاورجه باید باشد و می‌تواند باشد، با این فناوری دیدگاه یکسانی داشتیم. ما قطب‌نمای اخلاقی یکسانی را برای نحوه انجام آن و نحوه انجام ندادن آن و اینکه چگونه به طور کلی باشیم به اشتراک گذاشتیم. آدم های خوب. و بنابراین این یک ترکیب رویایی عالی از نیروها بود. و اینگونه بود که ما چهار نفر دور هم جمع شدیم.”

Senderoff اشاره کرد که وقتی او و مک‌دونالد Futureverse را راه‌اندازی کردند، GamesBeat اولین کسی بود که داستان را شکست. هدف آنها ایجاد پل ارتباطی با پیشینه خود در هالیوود و فناوری برای دستیابی به توده ها بود.

“آرون و من می دانیم که گفتگوهای زیادی در مورد اینکه چگونه تنها یک قطعه IP وجود دارد که نه تنها به دیدگاه ما در مورد چیستی متاورس می پردازد، بلکه صادقانه بگویم، ما معتقدیم که با توده ها صحبت می کند. و بنابراین اگر قرار بود راهی وجود داشته باشد. پل ارتباطی با هالیوود و فناوری، هیچ خاصیت دیگری وجود نداشت که بتواند این کار را انجام دهد.” “یکی از اولین کارهایی که ما هنگام شروع مجموعه انجام دادیم، شروع گفتگو با دن و ارنی بود. این برای مدت بسیار طولانی ادامه داشته است.”

او گفت که تیم سال‌ها در پشت صحنه این پروژه کار کرده است تا به این مرحله برسد که آن را اعلام کند و “آماده شود تا سال آینده از درب بیرون برود.”

او افزود: “این یکی از چیزهایی است که احتمالاً می توانید واقعاً قدردانی کنید.” این یک اعلامیه مانند، هی، ما این کار را انجام دادیم نیست. و اکنون خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. و در عرض پنج سال، ما با برخی چیزها بیرون خواهیم آمد. ما در سال آینده با بسیاری از قطعات پازل می آییم که شروع به کار با مردم می کند و واقعاً به آنها اجازه می دهد تا وارد تجربیاتی شوند که معتقدیم متاورس برای جریان اصلی چیست.”

سفر کلاین به فراجهان

ارنست کلین (سمت چپ) و دن فرح در صحنه فیلم Ready Player One.

کلاین گفت که با کتاب های Ready Player One و Ready Player Two “پیش شناخت” کار می کرد. او در تلاش بود تا به این نتیجه برسد که همه چیز با Ready Player One قرار است به کجا برسد.

کلاین گفت: “من بسیار خوش شانس بودم، چون زمان انتشار رمان (در سال ۲۰۱۱)، فکر می کردم واقعیت مجازی و متاورس چند دهه آینده است.” “اما این قبلا اتفاق می افتاد. هنگامی که کتاب شروع به کار کرد و فیلم (در سال ۲۰۱۸) اتفاق افتاد، متوجه شدم که این قطعاً اتفاق خواهد افتاد.”

او افزود: “استیون اسپیلبرگ به تازگی یک آموزش ۲٫۵ ساعته در مورد اینکه متاورس چیست و چه چیزی می تواند باشد ساخته است. او آن را برای همه توضیح داد و اجازه داد تا ببینند پتانسیل آن چقدر است. من یادم می آید که در گذشته این را در مطبوعات دیدم. فیلم بیرون آمد. در نتیجه اکران این فیلم، واقعاً الان اتفاق خواهد افتاد. با این کتاب و این فیلم، ما [exposed it to] تخیل جهان، و اجازه دهید آنها نگاهی به پتانسیل این نسخه از اینترنت در آینده داشته باشند.”

کلاین گفت که فکر نمی کند فرصتی برای فراتر از الهام بخشیدن به متاوره داشته باشد. اما در کار با فرح، افراد زیادی که می خواستند روی آن کار کنند به او نزدیک شدند.

کلاین گفت: زمانی که شارا و آرون را ملاقات کردیم، واضح بود که آنها دیدگاه یکسانی برای Ready Player One داشتند و ما در واقع در تلاش هستیم تا این کار را انجام دهیم. از آن زمان تاکنون شگفت‌انگیز بوده است. برای اکثر نویسندگان داستان‌های علمی تخیلی، مانند کسانی که در Star Trek یا نمایش‌هایی که در نهایت الهام‌بخش فناوری واقعی بودند، به ندرت پیش می‌آید که یک نویسنده علمی تخیلی به اندازه‌ای عمر کند که آثارشان الهام‌بخش فناوری واقعی باشد.»

برای Cline، او احساس می کرد که بلافاصله شروع به اتفاق افتادن کرد و او فرصتی برای طوفان فکری و همکاری داشت و بخشی از تیمی بود که این کار را انجام می داد.

عبور از تبلیغات متاورس

شارا سندروف یکی از بنیانگذاران Futureverse و Readyverse Studios است.

من در مورد همه تبلیغات متاورس و کلاهبرداری های پیرامون ارزهای دیجیتال پرسیدم و فکر کردم که آیا این کار پروژه را سخت تر می کند.

کلین نترسید.

“مثل اینترنت است. به یاد داشته باشید زمانی که اینترنت همه چیز تبلیغاتی بود؟ و آیا کسی قرار است از آن استفاده کند؟ من هنوز آنقدر بزرگ هستم که در دهه ۹۰ به یاد بیاورم که برخی از مردم در مورد اینترنت بسیار هیجان زده بودند و دیگران می گفتند این یک مد است. می دانید، مثلاً چند نفر از آن در کتابخانه استفاده می کنند. اما این اتفاق در فاصله دو یا سه سال رخ داد. همه این مقاله ها درباره این همه تبلیغات اینترنتی بودند. از چیزی استفاده می‌کردند که همه هر روز، همیشه از آن استفاده می‌کردند، و روی تمام جنبه‌های زندگی‌شان تأثیر می‌گذاشتند.

او گفت که شروع‌های نادرست زیادی وجود داشته است که مردم را ناامید می‌کنند، زیرا مانند دنیای Ready Player One نیست.

“چرا ما خیلی خوش شانس هستیم که Ready Player One مخفف متاورس شده است. مردم توضیح ساده ای از متاورس چیست؟ و مردم می گویند تماشا کنید. Ready Player One یا Ready Player One را بخوانید. کلاین گفت: «این به شما حسی از پتانسیل آنچه که متاورز می‌تواند باشد بدهد، می‌دهد. ما مستقیماً با افرادی کار می کنیم که در حال ایجاد زمینه برای آنچه این نسخه آینده اینترنت می تواند باشد.»

و طبق تعریف، او گفت، متاورس باز و قابل تعامل برای همه است تا از آن بهره ببرند، استفاده کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

او گفت: «این یک سیستم بسته تحت کنترل یک نهاد نیست. ما یک چیز برابری‌خواهانه خواهیم داشت که همه از آن استفاده می‌کنند. و این همان چشم‌اندازی است که Futureverse از قبل زمانی که با آنها برای ساخت Readyverse همکاری کردیم دنبال می‌کرد.

مک دونالد گفت که همه به طور شهودی معتقدند راه بهتری برای تجربه اینترنت وجود دارد. اما آنها ممکن است فکر کنند که این تجربه غوطه ورتر بسیار دور است.

مک دونالد گفت: «اگر از نسل جوان هستید، در فضاهای مجازی به عنوان یک حالت پیش فرض مصرف اینترنت بزرگ شده اید. “چیزی که همه از دست دادند، چیزی که ما نداشتیم، در میانه آن چرخه هیاهو، توانایی مردم عادی برای تبدیل آن ایده به واقعیت بود. این یک عجله دیوانه کننده برای شروع ساختن چیزهای موجود در آن بود. و سپس فهمیدیم، “اوه ، در واقع محدودیت های منابع عظیمی در اینجا وجود دارد.’ تنها تعداد زیادی توسعه‌دهنده یونیتی در دنیا وجود دارد، توسعه‌دهنده‌های Unreal زیادی وجود دارند. مشکلات قابلیت همکاری هنوز حل نشده است. همه این موارد شروع به کار کردند.

و بنابراین وعده متاورس محقق نشد و بسیاری را ترک کرد که بگویند بازی هایی مانند Roblox، Fortnite و Minecraft همان متاورس هستند. اما آیا می‌توانیم تجربه بهتری نسبت به دنیای بازی داشته باشیم؟

هوش مصنوعی مولد و اپل ویژن پرو

اپل ویژن پرو

اکنون تلاش‌های بزرگ‌تری در حال انجام است تا این فناوری قابلیت همکاری داشته باشد. مک‌دونالد گفت و هوش مصنوعی مولد چشم‌انداز سازندگان را تغییر می‌دهد و استفاده از هوش مصنوعی را برای ساخت بسیاری از ابزارها، سه بعدی، موسیقی مولد، محیط‌های مولد، آواتارهای مولد و موارد دیگر آسان‌تر می‌کند.

مک‌دونالد می‌گوید: «این توانایی را به دست مردم عادی می‌دهد تا تجربه‌های اینترنتی همه‌جانبه‌تری ایجاد کنند.

او گفت درست مانند شروع اینترنت، مردم تا زمانی که Wix یا WordPress نداشتند نمی‌توانستند وب‌سایت ایجاد کنند و سپس رسانه‌های اجتماعی آمدند تا اطمینان حاصل شود که همه در اینترنت حضور دارند.

او گفت: «همان چیزی در حال حاضر برای تجربیات غوطه ور اتفاق می افتد زیرا ابزارها توانایی ایجاد این محیط ها را دموکراتیک می کنند.

او اشاره کرد که اپل ویژن پرو به زودی عرضه می شود. این امر می‌تواند باعث شود که این فناوری کمتر خنده‌دار و آماده‌تر برای جریان اصلی باشد. مک دونالد گفت که در ابتدا مقرون به صرفه نخواهد بود، اما می تواند باعث ایجاد رنسانس در توسعه در اطراف فضاهای مجازی با یک فناوری بصری شود.

“همچنین آن شتاب عظیمی وجود خواهد داشت که اپل همیشه از نظر قابلیت استفاده و خنکی وارد بازارهای فناوری بصری می کند. و با آن، در این طوفان کامل لحظه ای، ما بهترین IP جهان و رویاپردازان پشت آن را گرد هم آورده ایم. مک‌دونالد می‌گوید با فناوری فوق‌العاده‌ای برای واقعی کردن ایده‌هایی که مردم قبلاً تصور می‌کردند. .

فرح گفت: در حقیقت، هدست اپل بسیار شبیه به هدست واقعیت مجازی در فیلم اسپیلبرگ است، زیرا بصری بهتری برای آن وجود ندارد.

چگونه متاورس را باز کنیم؟

استودیو Readyverse یک متاورس باز می خواهد.

بسیاری از رهبران در مورد باز کردن متاورس صحبت می کنند، اما بسیاری از تلاش ها تاکنون بسته شده است.

کلاین گفت: «مفهوم یک متاورس بسته یک اکسیمورون است. “اگر بسته است، متاورز نیست.”

فرح گفت که این شرکت باید با بسیاری از احزاب مختلف کار کند تا بتواند آن را با هم کار کند و باز کند. Readyverse با Warner Bros. Discovery و CAA همکاری کرده است، اما چیز زیادی در مورد شرکای دیگر فاش نمی کند.

مک دونالد گفت که می بیند که بسیاری از اکوسیستم های سخت افزاری با یکدیگر رقابت خواهند کرد و تا حدودی بسته خواهند شد. او گفت اما ابزارهای نرم افزاری می توانند محتوای قابل حمل بین آن سیستم ها را ایجاد کنند. مک‌دونالد گفت: مردم می‌توانند با دستگاهی که انتخاب می‌کنند در متاورس حرکت کنند و فناوری زیربنایی از سخت‌افزاری که استفاده می‌شود انتزاع می‌شود.

او همچنین خاطرنشان کرد که در گذشته، “باز بودن همیشه برنده است.” او فکر می‌کند سیستم‌های بسته‌ای مانند اپل برای باز بودن تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرند زیرا این چیزی است که مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند. او اشاره کرد که چگونه Fortnite و Roblox از Epic به سمت اکوسیستم های بازتر حرکت می کنند.

با استفاده از فناوری Web3

Futureverse 54 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

فرح گفت که Readyverse در حال مذاکره با دیگر دارندگان حقوق IP اصلی است تا IP نمادین را از طریق Readyverse به metaverse برساند. Senderoff گفت Readyverse نیز با Cline کار می‌کند و این نشان می‌دهد که چگونه تلاش نمی‌کند استعدادها را از تصویر حذف کند، که نگرانی بسیاری از کسانی است که تکامل هوش مصنوعی را تماشا می‌کنند.

او گفت: «شرکت‌های هالیوود و فناوری کار وحشتناکی در پرورش خالق و اهمیت دادن به خالق اصلی انجام داده‌اند. “این کل وعده بلاک چین است. سپس به آنچه در این فضا روی می دهد نگاه کنید، وقتی افرادی مانند بازارهای NFT داریم که بی نام می مانند، همانطور که می دانید، حق امتیاز را با سازندگان به اشتراک نمی گذارند. این وعده بلاک چین است. قول این است که کمک کنیم و اجازه دهیم خالق در همان چیزی که در وهله اول خلق کرده است مشارکت کند.»

سازندگان کسانی هستند که می توانند از هوش مصنوعی برای رویاپردازی دنیاهای جدیدی استفاده کنند که در غیر این صورت هرگز توانایی ایجاد آنها را نداشتند.

تجربیات متاورس

استودیو Readyverse در حال ایجاد سروصدا است.

کلاین گفت که مشتاقانه منتظر رابط مغز و رایانه است که در Ready Player One استفاده شده بود، جایی که احساس می کردید در کفش دیگران راه می روید و تجربیات آنها را از طریق واقعیت مجازی تجربه می کنید.

“من فقط از اینکه در ۱۰ سالی که اولین کیت توسعه Oculus Quest خود را دریافت کردم و اکنون آنها در Quest 3 هستند، شوکه شده ام. به نوعی ترسناک است.”

او فکر می کند که این فناوری به نقطه ای می رسد که VR از واقعیت قابل تشخیص نیست.

او گفت: «ما به آنجا می رویم. “فکر می‌کنم شما می‌توانید خیلی زود با کفش‌های دیگران راه بروید. ما فقط در حال ایجاد زمینه‌ای برای همه این ایده‌های علمی تخیلی شگفت‌انگیز هستیم که می‌دانیم قرار است اتفاق بیفتد. زمینه را برای پریدن همه دنیا فراهم می‌کنیم. بر روی آن پلت فرم بسازید.»

مک دونالد گفت این گروه گرد هم آمدند تا فضایی را برای تعامل انسان ها به گونه ای ایجاد کنند که بازتر باشد و اجازه دهد مرزها شکسته شوند.

او می‌گوید: «من فکر می‌کنم اکنون بیش از هر زمان دیگری در جهان، آن نوع تفرقه‌افکنی وجود دارد. “این ابزارها می توانند به گرد هم آوردن افراد کمک کنند. به طور سنتی، از آنها برای ایجاد تفرقه بین مردم استفاده می شود و اگر به روشی که برخی از پلتفرم های بزرگ کسب درآمد کرده اند نگاه کنید، از این تفرقه درآمدزایی شده است. و با بازگرداندن داده ها به دست کاربران، و حذف آن عنصر تفرقه‌انگیز، آن عنصر قطبی‌کننده از جریان درآمدزایی، به ما فرصتی می‌دهد تا نسخه بهتری از اینترنت داشته باشیم که در آن بتوانیم چیزها را از دیدگاه دیگران تجربه کنیم.»

یکی از چیزهای جالب این است که می‌تواند خاطرات متنی را در سراسر متاورس باز پیوند دهد، تجربیات شما را در میان برنامه‌ها و بازی‌ها قرار دهد، بنابراین می‌توانید خاطرات را در آواتارها یا اشیا یا محیط‌ها جاسازی کنید و کاراکترتان را وادار کنید که وقتی وارد آن فضا می‌شود، واکنش متفاوتی نشان دهد یا واکنش نشان دهد. گفت.

تکامل بعدی اینترنت

آرون مک دونالد یکی از بنیانگذاران Futureverse و Readyverse Studios است.

مک دونالد گفت به جای اینکه صرفاً روی فناوری متاورس یا بلاک چین تمرکز کند، می‌خواهد روی متاورس که «تکامل بعدی اینترنت» است تمرکز کند. شعار این است که فناوری را نامرئی کنیم تا مردم مجبور نباشند چیزهای زیادی در مورد خود فناوری بیاموزند.

او همچنین گفت که تیم Readyverse به مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که چگونه یک تجربه و فناوری لذت‌بخش است، چیزی واقعی که فقط تجربه کاربری بهتری است.

او گفت: «این بر هیاهوها غلبه می کند. ما فقط یک شرکت NFT نیستیم که حقوق می‌خرد و چند آواتار تولید می‌کند. ما با سازنده‌ای که عاشق این اثر است، که این ایده‌ها را ابداع کرده است، با تهیه‌کننده‌ای که فیلمی را تولید کرده که همه آن را ایده متعارف می‌دانند، شریک شده‌ایم. متاورس.”

مک دونالد گفت که این باید به مردم بگوید که این یک تلاش تجاری جدی است.

کلاین گفت که تلاش‌های قبلی ممکن است شکست خورده باشند زیرا آنها یک متاورس واقعی نبودند. او گفت که آنها سیستم های بسته ای بودند که شروع های نادرستی بودند که به کل مفهوم متاورس وفادار نمی ماندند.

او گفت: «این یک شروع اشتباه نخواهد بود، زیرا ما از ایده فراجهان باز استقبال می کنیم و سعی می کنیم زمینه کاری را که هیچ کس دیگری انجام نداده است، فراهم کنیم. «اگر می‌خواهیم آن متاورز آزاد و باز داشته باشیم، ابتدا باید این کار انجام شود و باید با افرادی با نیت درست انجام شود که بعداً قصد ندارند آن را ببندند یا چیزی بسازند که متاورز نیست. این همان بازی واقعی است که فراجهان را خلق می‌کند.»

متاورس در مورد رقابت مشترک خواهد بود

نیل استفنسون و دین تاکاهاشی در مورد تبدیل داستان های علمی تخیلی به واقعیت صحبت می کنند.

کلاین همچنین اذعان داشت که استفنسون یک “الهام بخش بزرگ” برای او بود، زیرا استفنسون اصطلاح متاورس را در تصادف برف. و او اشاره کرد که تصویر استفنسون از متاورس به جهاتی بسته بود، و کلاین گفت که می‌خواهد بر اساس کارهایی که استفنسون انجام داده بود، کاری که ویلیام گیبسون با نورومانسر انجام داده بود، و آنچه خود کلاین از بازی World of Warcraft و EverQuest آموخته بود، بسازد. و تمام این بازی های ویدئویی و تصور کنید که بهترین نسخه ممکن آینده اینترنت و بهترین نسخه ممکن آینده بازی های ویدئویی و اینکه چگونه این دو با هم همگرا و ترکیب می شوند.

او افزود: “احساس می‌کنم که هنوز ماموریتی که ما در حال انجام آن هستیم، همین است. من سعی می‌کردم آن جهان را تصور کنم و اکنون در تلاش هستم که واقعاً آن را بسازم.”

مک دونالد تکرار کرد که نرم افزار موجود در جعبه ابزار Futureverse، قابلیت همکاری ایجاد خواهد کرد.

“ما در حال کار با نیل هستیم [Stephenson] و تیم او در یک طرف و ما می خواهیم این چیزها قابل اجرا باشد. ما با هم در فراجهان هستیم. این رقابت نیست.

فرح افزود که تیم Roblox، Meta، Apple و دیگران را به عنوان رقابت نمی بیند.

فرح گفت: «ما آنها را به این دلیل نمی بینیم که آنها کار اشتباهی انجام می دهند و ما کار درستی انجام می دهیم. آنها اکنون متفاوت هستند. و امید ما این است که همه چیز قابل همکاری باشد، و همه بخشی از یک تجربه فراجهانی در آینده است و این همان چیزی است که ما در حال تلاش برای آن هستیم.”

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ready-player-one-author-and-futureverse-team-up-for-readyverse-studios-metaverse/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *