نگاهی به قیمت خودروهای اتوماتیک صفرکیلومتر داخلی در بازار + جدول دی ۱۴۰۲

خودروسازان داخلی پس از به‌روزرسانی سبد محصولات خود، توجه ویژه‌ای به تولید خودرو با گیربکس اتوماتیک نشان داده‌اند. بنابراین بازه قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان که تا مدتی پیش در اختیار سدان‌های اتوماتیک و اقتصادی چینی بود، اکنون از خودروهای ایرانی اشباع شده است. به همین دلیل آگاهی از قیمت خودروهای اتوماتیک صفرکیلومتر داخلی برای مصرف‌کنندگان اهمیت ویژه‌ای دارد.

تنوع محصولات ایران خودرو و سایپا در بخش خودروهای اتوماتیک داخلی تا حدودی یکسان است. البته محصولات سایپا به‌دلیل ذات اقتصادی خود، با قیمت کمتری نسبت به محصولات ایران خودرو فروخته می‌شوند. ارزان‌ترین خودرو صفرکیلومتر اتوماتیک با مدل جدید در بازار، ساینا S اتوماتیک با استاندارد ۸۵گانه است. مشتریان می‌توانند با ارائه مبلغ تقریبی ۴۴۰ میلیون تومان به مالک خودرو در بازار آزاد، این خودرو را خریداری کنند.

نگاهی به قیمت خودروهای اتوماتیک صفرکیلومتر داخلی در بازار + جدول دی ۱۴۰۲

دومین خودرو ارزان و اتوماتیک داخلی نیز کوییک پلاس اتوماتیک است. خرید این خودرو برای مشتریان حدود ۴۷۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

قیمت خودروهای اتوماتیک صفرکیلومتر داخلی در بازار، دی ماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت بازار
ساینا S اتوماتیک با استاندارد ۸۵ گانه ۴۴۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک اتوماتیک ۴۶۱,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R اتوماتیک ۴۶۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک ۷۲۴,۸۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیک ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیک ارتقا یافته ۸۹۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۷۹۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ارتقا یافته ۸۰۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۸۷۶,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC ۸۰۳,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V2 ۷۸۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک V4 ۹۳۵,۰۰۰,۰۰۰

شاهین اتوماتیک سایپا که نتوانسته است توجه مشتریان را به خود جلب کند، با قیمت تقریبی ۷۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو مدتی پیش به بازه زیر ۷۰۰ میلیون تومان سقوط کرده بود، اما اکنون در آستانه رسیدن به ۷۳۰ میلیون تومان قرار دارد.

در بخش محصولات ایران خودرو، خودروهای اتوماتیک به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند. در دسته اول نسخه‌های مختلف تارا قرار دارند که شامل تارا V2 و تارا V4 هستند. دسته دوم را تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۷ اتوماتیک تشکیل می‌دهند. درنهایت دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک خودرو محبوب این روزهای بازار است که با قیمتی بیش از ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. ارزان‌ترین محصول اتوماتیک صفرکیلومتر ایران خودرو در بازار آزاد، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف فلزی است.

روند قیمت خودرو طی هفته‌های اخیر از حالت رکود درآمده است و اکنون قیمت‌ها در حالت افزایشی قرار دارند. بنابراین اگر قصد خرید یک خودرو از بازار آزاد را دارید و البته بودجه آن نیز فراهم است، در خرید خودرو تعجیل کنید.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/a-look-at-the-prices-of-new-domestic-automatic-cars-in-the-market

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *