نگاهی به موتور Dodge Hellephant C170 که به Challenger SRT Demon 170 نیرو می دهد

چلنجر SRT Demon 170 با بیش از هزار اسب در زیر کاپوت و میل به شتاب گیری هاردکور مانند یوزپلنگ گرسنه، یک چهارم مایل را در سرعت ۸٫۹۱ ثانیه توسط NHRA با سرعت ۱۵۱٫۱۷ مایل در ساعت خراب می کند. و از آنجایی که انجمن ملی هات راد نیاز به قفس ایمنی یا چتر نجات برای تمام وسایل نقلیه ای دارد که مسافت ۹/۹ ثانیه را طی می کنند، Demon 170 با مشخصات کارخانه از مسابقات درگ حرفه ای مانند آن منع شده است. Challenger SRT Demon سلف. وحشی گری در ژن ها جریان دارد.

کمک کننده به علت، موتور جعبه‌ای اصلاح‌شده Hellephant C170 با سوپرشارژر عظیم ۳٫۰ لیتری، بدنه دریچه گاز ۱۰۵ میلی‌متری و قرقره ۳٫۰۲ اینچی برای تولید ۴۰ درصد فشار تقویت بیشتر نسبت به یک موتور است. چلنجر Hellcat قرمز چشم پهن. علاوه بر این، دارای انژکتورهای سوخت با جریان بالا است که ۱۶۴ گالن سوخت E85 را در ساعت پمپاژ می کند، که دوج با خنده ادعا می کند “بیشتر از میانگین سر دوش ایالات متحده است.”

مدل‌های موتور شامل سوپاپ‌های ورودی با پوشش نیترید، شاتون تقویت‌شده، یاتاقان‌های اصلی و میله‌ای ارتقا یافته، و ماژول کنترل پیشرانه سفارشی است که با تشخیص خودکار درصد اتانول سوخت، جرقه و تحویل سوخت را بهینه می‌کند. پر کردن مخزن با سوخت اتانول ۲۰ درصد، نماد پمپ بنزین سفید را در نمایشگر راننده فعال می کند، در حالی که نماد آبی با تشخیص ۶۵ درصد یا بیشتر اتانول روشن می شود. نور آبی نشانه خوبی است و به این معنی است که Hellephant C170 می تواند پتانسیل کامل ۱۰۲۵ اسب بخاری خود را آزاد کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1492789/hellephant-c170-engine-that-powers-challenger-srt-demon/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *