نگاه نزدیک کارشناسان به سری گلکسی S24؛ کهکشانی‌های رجزخوان سامسونگ

متأسفانه، باتری‌های بزرگ‌تر سرعت شارژ بیشتری ندارند. گلکسی اس ۲۴ هنوز هم حداکثر سرعت شارژ سیمی ۲۵ واتی و اس ۲۴ پلاس حداکثر سرعت شارژ ۴۵ واتی دارد. شارژ بی‌سیم مستقیم و معکوس نیز سرعت بیشتری ندارند و به‌ترتیب به ۱۵ وات و ۴٫۵ وات محدود می‌شوند.

نکته‌ی مطرح شده‌ی دیگر این است که هیچکدام از مدل‌های گلکسی S24 از استاندارد جدید Qi2 که در نمایشگاه CES سال گذشته معرفی شد، پشتیبانی نمی‌کنند. سامسونگ ادعا می‌کند که علاقه‌مندان به Qi2 آنقدر نیستند که ارزش افزودن این ویژگی را در سال جاری داشته باشد.

دوربین‌های سری S24 با S23 یکسان هستند و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری، یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

گلکسی S24 اولترا قلم S Pen نیز دارد که ویژگی‌های مشابه مدل‌های گذشته را ارائه می‌دهد، اما یک تغییر کوچک و مفید وجود دارد. هنگامی که قلم وارد دستگاه می‌شود، قسمت بالایی آن دیگر شکل کروی ناهمواری مانند گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا ندارد، بلکه صاف است و با لبه‌ی پایینی S24 اولترا هم‌تراز می‌شود. در نتیجه می‌توان گوشی را به‌راحتی در حالت عمودی قرار داد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/415356-unpacked2024-samsung-galaxy-s24-series-close-view/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *