Cybertruck تسلا با مشکل مواجه شده است

تسلا Cybertruck خود را به عنوان یک ماشین بکسل آفرود با برد استثنایی به تصویر می کشد – اما آیا واقعاً چنین است؟

در طول رویداد Cybertruck سال گذشته، ایلان ماسک یک نسخه نمایشی بسیار چشمگیر را به نمایش گذاشت که پیکاپ EV 6600 پوندی خود را در برابر یک پورشه ۹۱۱ در یک نوار درگ یک چهارم مایلی قرار داد. Cybertruck در صدر قرار گرفت – با پیچ و تابی که داشت یدک کشی پورشه ۹۱۱ هم

تسلا ادعا می کند ۹۹۹۹۰ دلار سه موتوره «Cyberbeast». از صفر به ۶۰ مایل در ساعت تنها در ۲٫۶ ثانیه رسید و مسابقه یک چهارم مایل را در کمتر از ۱۱ ثانیه به پایان رساند. اما همین بود واقعا مورد در ویدیویی که هفته گذشته منتشر شد، YouTuber Engineering Explained فراخوان می دهد ماسک برای دستفروشی چیزی که به نظر می رسد اغراق آمیز در مورد قابلیت های Cybertruck باشد.

برای یک، جیسون فنسکی، مالک کانال می‌گوید که Cybertruck در نسخه آزمایشی مسابقه کامل یک چهارم مایلی را کامل نمی‌کند – در عوض، تسلا مسابقه را در یک هشتم مایل به پایان می‌رساند. فنسکه اشاره می کند که هر دو وسیله نقلیه فقط در نیمه راه هستند که تسلا نمای پورشه و سایبرتراک را در حال عبور از خط پایان در کنار هم نشان می دهد.

این نشان می دهد که آنها فقط یک هشتم مایل را تکمیل کردند، زیرا تخته های زمان بندی معمولاً در انتهای نوار یک چهارم مایلی قرار می گیرند. Fenske شواهد دیگری نیز در تأیید این موضوع پیدا کرد و حتی طول مسیر را در Google Maps با استفاده از نشانه‌های ویدیو اندازه‌گیری کرد.

این تنها اختلاف بالقوه ای نیست که مالکان Cybertruck تاکنون پیدا کرده اند، اکنون که خودرو در حال تحویل به خریداران است. یوتیوبر دیگر، کایل کانر از خارج از Spec Motoring، یک پخش زنده برای آزمایش برد Cybertruck برگزار کرد. در پایان این جریان پنج ساعته، کانر متوجه شد که مدل دو موتوره سری Foundation فقط حدود ۲۵۴ مایل برد داشت پس از شارژ کامل – بسیار کمتر از برد ۳۲۰ مایلی که تسلا وعده داده بود. با این حال، سرما ممکن است ارتباطی با محدوده کمتر از حد انتظار داشته باشد، زیرا کانر آن را در یک بزرگراه در هوای حدود ۴۵ درجه بیرون آورده است. هوای سرد می تواند به طور قابل توجهی کاهش دهد برد یک EV

در همین حال، تمام شد در انجمن مالکان Cybertruck، یکی از کاربران دریافته است که بکسل کردن یک بار سنگین به شدت برد وسیله نقلیه را که مورد انتظار است محدود می کند. در آزمایش‌های خود، آنها از Cybertruck تمام چرخ متحرک خود برای یدک‌کشیدن تسلا مدل Y بر روی یک تریلر با وزن کل حدود ۶۰۰۰ پوند استفاده کردند. قبل از اینکه باتری Cybertruck تمام شود، راننده فقط حدود ۱۱۱ مایل را با ۸۴ درصد شارژ طی کرد.

تسلا گفت که در نهایت عرضه خواهد شد یک افزایش دهنده برد قرار است ۱۳۰ مایل برد اضافی ارائه دهد، اما این یافته‌ها دقیقاً با تصویر تسلا از Cybertruck فعلی به عنوان یک نیروگاه یدک‌کش مطابقت ندارند. رویداد تحویل سال گذشته به شدت باعث شد که کامیون بتواند تمام کارهایی را که کامیون‌های معمولی انجام می‌دهند، از جمله بکسل کردن اجسام سنگین مانند موتور موشک اسپیس ایکس، انجام دهد.

Cybertruck نیز ممکن است آنقدرها که ماسک توصیف می کند ناهموار نباشد. آ پست در Reddit نگاهی اجمالی به دفترچه راهنمای مالک Cybertruck را ارائه می دهد، که مشابه سایر وسایل نقلیه تسلا، پیشنهاد می کند که مالکان باید “فوراً مواد خورنده” از جمله گریس، روغن، مدفوع پرندگان، نمک جاده، حشرات مرده و سایر مواد را از نمای بیرونی خودرو حذف کنند. برای “جلوگیری از آسیب”. اما سایبرتراک همچنین روکش شفافی ندارد – چیزی که اکثر خودروها برای محافظت از رنگ در برابر آسیب های ناشی از آفتاب و خراش های جزئی با آن عرضه می شوند.

به همین دلیل است که تسلا خاطرنشان می کند “هر گونه خراش ظاهری در خود پانل های فولادی ضد زنگ است.” همه اینها به این معنی نیست که Cybertruck یک جانور ماورایی است که می تواند خارج از جاده باشد و “برای هر سیاره ای ساخته شده است”، به خصوص وقتی مشکلات نرم افزاری ظاهری وجود داشته باشد. این سایبرتراک را سرگردان کرد در برف. Cybertruck حتی ممکن است کاربردی ترین پیکاپ برای اینجا روی زمین نباشد.

به‌روزرسانی ۱۷ ژانویه، ۳:۲۳ بعد از ظهر به وقت شرقی: توضیحاتی در مورد نمای بیرونی Cybertruck اضافه شد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/17/24041344/tesla-cybertruck-hype-elon-musk-range

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *