نینتندو اخراج پیمانکاران را در میان ادعای آزمایش “آرامش” قبل از سوییچ ۲ تایید کرد.

طبق گزارش‌ها، نینتندو ۱۲۰ نقش آزمایشی پیمانکار را در عملیات خود در آمریکای شمالی کاهش داده است – با تعداد نامشخصی که گفته می‌شود به موقعیت‌های تمام وقت تبدیل شده است – به عنوان بخشی از یک تلاش بازسازی بزرگ که در بحبوحه “آرامش” آزمایشی قبل از ورود سوییچ ۲ آغاز می‌شود.

خودشه با توجه به Kotaku، که بازسازی را – بر اساس گفته های تعدادی از پیمانکاران سابق و فعلی – به عنوان “کوچک کردن گسترده” تیم آزمایشی نینتندو در واشنگتن توصیف می کند. در حالی که داستان این نشریه عددی را در مورد کاهش مشاغل درج نمی کند، خبرنگار Ethan Gach افزود که او می داند که “تقریباً ۱۲۰ موقعیت پیمانکاری در Nintendo of America حذف شده است” پست بعدی در شبکه های اجتماعی.

در بیانیه ای که بازسازی ساختار را تایید می کند، نینتندو به Kotaku گفت که عملکردهای تست محصول خود را دوباره سازماندهی کرده است تا “یکپارچگی جهانی بیشتر در تلاش های توسعه بازی” و “همسویی بهتر انجام شود”. [Nintendo of America] با روش ها و عملیات تست بین منطقه ای.”

این شرکت همچنین تأیید کرد که این حرکت منجر به پایان یافتن برخی از وظایف پیمانکاران و همچنین ایجاد تعداد قابل توجهی از موقعیت‌های جدید کارمند تمام وقت خواهد شد. نینتندو مشخص نکرد که چه تعداد از کارگران در مقابل تعداد مشاغل تمام وقت تازه ایجاد شده شغل خود را از دست خواهند داد، اما اعلام کرد افرادی که تحت تأثیر این کاهش مشاغل قرار گرفته اند “بسته های اخراج و … در طول انتقال خود” دریافت خواهند کرد. منابع Kotaku اضافه کردند که کسانی که تمام وقت می روند “به نظر می رسد که از آزمایش نرم افزار خارج می شوند.”

بنا بر گزارش‌ها، تلاش‌های بازسازی نینتندو در میان “آرامش” بخش تست نینتندو آمریکا صورت می‌گیرد و منابع می‌گویند که در حال حاضر هیچ بازی اصلی و اصلی جدیدی در مرحله آزمایشی نیست. این ادعا به دنبال گزارش‌هایی است که سوییچ ۲ – که در ابتدا انتظار می‌رفت اواخر امسال عرضه شود – اکنون به آن رسیده است انتشار آن به مارس ۲۰۲۵ عقب افتاد برای اطمینان از موجودی عرضه بیشتر، اگرچه این تاریخ ممکن است بیشتر از این عقب بیفتد.

اخبار امروز در مورد اخراج پیمانکاران به دنبال ادعاهای مداوم در مورد روابط ناهموار بین نینتندو آمریکا و نیروی کار پیمانکاری گسترده آن است. گزارش‌هایی در سال ۲۰۲۲ منتشر شد که انتقادها را در مورد نحوه تمایز نینتندو بین کارکنان تمام وقت و قراردادی از نظر حقوق، مزایا و احساس مشارکت و همچنین عدم وجود مسیر پیشرفت برای تبدیل شدن به یک کارمند دائم برجسته می‌کرد – نینتندو از آمریکا گزارش می‌دهد. رئیس بعدا تماس گرفت “ناراحت کننده”. در اواخر همان سال، یک پیمانکار Nintendo QA اخراج شد برنده تسویه حساب ۲۶ هزار دلاری شد پس از اینکه نیتننو را به دادگاه بردند و مدعی شدند که پس از پرسیدن در مورد اتحادشان اخراج شده اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-confirms-contractor-layoffs-amid-claims-of-testing-lull-ahead-of-switch-2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *