نینتندو از خالق شبیه ساز سوییچ به دلیل تسهیل دزدی دریایی «در مقیاس عظیم» شکایت کرد.

نینتندو از سازندگان شبیه‌ساز سوییچ Yuzu شکایت کرده و ادعا می‌کند که بیش از ۱ میلیون نسخه از آن دارد. Zelda: Tears of the Kingdom قبل از انتشار آن دزدان دریایی شدند.

این شکایت علیه Tropic Haze، خالق شبیه ساز بازی Yuzu است که به گفته نینتندو به کاربران اجازه می دهد تا با دور زدن نرم افزار رمزگذاری خود، بازی های خود را غیرقانونی بازی کنند.

به این ترتیب، نینتندو ادعا کرد که یوزو دزدی دریایی را «در مقیاس عظیم» تسهیل می‌کند و نسخه‌های غیرقانونی Tears of the Kingdom به عنوان نمونه استفاده می‌شود.

۲۲ Tears of the Kingdom Beginners’ Tips – گیم پلی جدید Tears of the Kingdom Switch!در یوتیوب تماشا کنید

نینتندو اعلام کرد که این بازی یک هفته و نیم قبل از انتشار رسمی به صورت غیرقانونی توزیع شده است.

در این دادخواست آمده است: «کپی‌های متخلف از بازی که به صورت آنلاین منتشر می‌شد، می‌توانستند در Yuzu بازی شوند، و آن نسخه‌ها با موفقیت بیش از یک میلیون بار قبل از انتشار بازی از وب‌سایت‌های دزدان دریایی دانلود شده و برای خرید قانونی توسط نینتندو در دسترس قرار گرفتند». توسط استفان توتیلو، روزنامه نگار بازی.

این می‌افزاید که «بسیاری» از وب‌سایت‌های دزدان دریایی مشخص کرده‌اند که فایل بازی در Yuzu قابل پخش است و پشتیبانی Patreon Yuzu در این مدت دو برابر شده است.

“مدافع [Tropic Haze] بنابراین ثانیاً در قبال تخلفات مرتکب شده توسط کاربرانی که Yuzu را برای آنها توزیع می کند، مسئول است.”

نینتندو به دنبال خسارات ناشی از تخلفات ادعایی و بسته شدن شبیه ساز است.

با وجود دزدی دریایی، Tears of the Kingdom در عرض سه روز بیش از ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت تا تبدیل به این شود پرفروش ترین بازی سری.

همانطور که در آخرین گزارش درآمد نینتندواین بازی از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است.

نینتندو به دلیل مبارزه با دزدی دریایی بدنام است، به ویژه با آن شکایت علیه هکر گری بوسر. در مصاحبه اخیر، Bowser گفت که او معتقد است حکم او برای ارسال پیامی به دیگرانی که ممکن است از شرکت عبور کنند، طراحی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-sues-switch-emulator-creator-for-facilitating-piracy-at-a-colossal-scale?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *