اپل با رئیس ضدانحصار وزارت دادگستری در تلاش برای سرکوب شکایت ضدانحصار ملاقات کرد

نمایندگان اپل هفته گذشته با وزارت دادگستری ایالات متحده دیدار کردند تا این سازمان را متقاعد کنند که شکایتی علیه این شرکت ارائه نکند. بلومبرگ.

اپل با رئیس ضدانحصار وزارت دادگستری در تلاش برای سرکوب شکایت ضدانحصار ملاقات کرد
این گزارش با استناد به افراد آشنا با این موضوع بیان می‌کند که اپل و وکلای آن با جاناتان کانتر، دستیار دادستان کل کشور ملاقات کرده‌اند، که در مورد طرح دعوی، نظر نهایی را خواهد گفت.

از سال ۲۰۱۹، وزارت دادگستری بوده است نگاهی به شیوه های تجاری فروشگاه App اپل و اینکه آیا iOS از برنامه‌ها و خدمات خود اپل نسبت به برنامه‌های ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان شخص ثالث و سایر شرکت‌ها حمایت می‌کند یا خیر.

DOJ با پرس و جو در مورد اپل شروع کرد اپ استور سیاست‌ها، و طبق گزارش‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند بررسی اپ استور، با توسعه‌دهندگان ملاقات کرد.

طبق گزارش این اداره تشدید شد تحقیقات خود را در اوایل سال ۲۰۲۳ با اختصاص قاضی های اضافی به پرونده و درخواست اسناد و مشاوره با شرکت های مرتبط با تحقیقات انجام می دهد.

اپل در چند سال گذشته به دلیل اقدامات ضدرقابتی در چندین کشور دیگر متهم شده یا مورد بررسی قرار گرفته است و بسیاری از شکایات مربوط به فروشگاه App است. اخیراً اپل اعلام کرد تغییرات عمده در نحوه عملکرد اپ استور و برنامه ها در اتحادیه اروپا به منظور مطابقت با قانون بازارهای دیجیتال ورودی بلوک قبل از ۷ مارس، و گزارش شده است که وزارت دادگستری این تحولات را رصد کرده است.

طبق گفته‌ها، وزارت دادگستری انتظار می‌رود اولین اقدام قانونی خود را در هفته‌های آینده، احتمالاً تا پایان ماه مارس انجام دهد بلومبرگمنابع، به طور بالقوه اپل را با یک شکایت ضد تراست که توسط دولت ایالات متحده مطرح شده است، ترک می کنند.

توجه: با توجه به ماهیت سیاسی یا اجتماعی بحث در مورد این موضوع، موضوع بحث در ما قرار دارد. اخبار سیاسی انجمن. همه اعضای انجمن و بازدیدکنندگان سایت می توانند موضوع را مطالعه و دنبال کنند، اما ارسال پست به اعضای انجمن با حداقل ۱۰۰ پست محدود می شود.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/apple-met-justice-department-antitrust/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *