نینتندو سوییچ ۲ در حال حاضر مارس ۲۰۲۵ را هدف قرار می دهد، اما ممکن است بیشتر از این هم بیفتد – گزارش

نینتندو در حال حاضر قرار است زیر مجموعه های خود را راه اندازی کند سوئیچ ۲ کنسول در مارس ۲۰۲۵ – اما یک گزارش جدید هشدار داده است که این امر ممکن است بیشتر به تعویق بیفتد.

گزارش تازه این بار از روزنامه ژاپنی نیکیهمچنین گزارش‌های این ماه مبنی بر اینکه Switch 2 پس از اینکه قبلاً برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۴ تنظیم شده بود، اکنون سال آینده وارد بازار خواهد شد را تأیید کرد.

منابع Eurogamer قبلاً به ما گفته بودند که تأخیر تا سال ۲۰۲۵ برای اطمینان از ورود سوییچ ۲ با یک خط بازی قوی در نظر گرفته شد.، چیزی که گزارش نیکی نیز به آن اشاره می کند. همچنین Nikkei پیشنهاد می‌کند که حرکت به سال ۲۰۲۵ تضمین می‌کند که کنسول سوییچ ۲ نیز راحت‌تر در دسترس خواهد بود.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

پنجره راه اندازی سوئیچ ۲ که در حال حاضر برنامه ریزی شده است در مارس ۲۰۲۵ به این معنی است که نینتندو فصل پر سود فروش پایان سال را از دست خواهد داد، اما همچنان می تواند فروش عرضه Switch 2 را در سال مالی آینده خود که در ۳۱ مارس ۲۰۲۵ به پایان می رسد، شامل شود.

اما Nikkei پیشنهاد کرد که نینتندو همچنان آماده به تاخیر انداختن Switch 2 تا اواخر سال ۲۰۲۵ است، اگر لازم باشد.

گزارش‌های قبلی Switch 2 را به عنوان یک کنسول هیبریدی دیگر، این بار با صفحه نمایش بزرگ‌تر معرفی کرده‌اند – چیزی که Nikkei نیز اکنون تایید می‌کند. یک گزارش قبلاً بیان شده بود سوییچ ۲ دارای صفحه نمایش LCD هشت اینچی خواهد بودبه جای OLED

یک گزارش صنعت بازی های ویدیویی که ماه گذشته منتشر شد نشان داد اکنون صدها توسعه‌دهنده روی پروژه‌هایی کار می‌کنند که قرار است روی سوییچ ۲ راه‌اندازی شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-switch-2-currently-targeting-march-2025-but-could-slip-further-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *