Nobuo Uematsu آهنگساز فاینال فانتزی احتمالاً دوباره یک امتیاز کامل بازی نخواهد ساخت

Nobuo Uematsu آهنگساز افسانه‌ای Final Fantasy احتمالاً دوباره برای یک بازی کامل آهنگ نخواهد ساخت.

این آهنگساز با یک نشریه آلمانی مصاحبه کرد زمان آنلاین (از طریق VGC) قبل از قطعه ارکسترال جدید خود Merregnon: Heart of Ice و در مورد اینکه آیا ممکن است در آینده یک موسیقی کامل بسازد یا خیر صحبت کرد.

او گفت: «تا جایی که به فاینال فانتزی مربوط می شود، من همچنان درگیر نوشتن تم های اصلی بازی ها هستم. اما فکر نمی کنم دوباره برای یک بازی کامل موسیقی بسازم.


Nobuo Uematsu آهنگساز فاینال فانتزی احتمالاً دوباره یک امتیاز کامل بازی نخواهد ساختبررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید


بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدید

شما باید دو یا سه سال به آن گاز کامل بدهید و فکر نمی‌کنم دیگر قدرت جسمی و روحی برای انجام آن را نداشته باشم.

“من فکر می کنم ترجیح می دهم از زمان باقی مانده برای کار روی پروژه های دیگری که دوست دارم استفاده کنم. مانند آهنگ هایی مانند Merregnon یا گروه من Uematsu Nobuo conTIKI.”

اخیراً، Uematsu تم اصلی Final Fantasy 7 Rebirth را ساخته که قرار است اواخر این هفته منتشر شود، اگرچه موسیقی کامل از آهنگسازان مختلف است.

Uematsu تنها آهنگساز ۹ بازی اول Final Fantasy بود، اما از آن زمان به بعد در این مجموعه مشارکت داشته است – در کنار پروژه‌های مختلف و پروژه‌های دیگر.

آخرین امتیاز کامل او برای Fantasian، RPG موبایل اختصاصی Apple Arcade بود که توسط خالق فاینال فانتزی هیرونوبو ساکاگوچی توسعه یافته بود.

در قبلی مصاحبه ای که آن بازی را تبلیغ می کندساکاگوچی گفت که موسیقی متن او احتمالاً آخرین موسیقی متن Uematsu پس از تحمل برخی مشکلات سلامتی خواهد بود.

ما در نوشتیم: «پف کرده اما پر از شخصیت در تلاش برای توجیه وجود خود نقد و بررسی بازی Final Fantasy 7 Eurogamer’s Rebirth.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-composer-nobuo-uematsu-likely-wont-compose-a-full-game-score-again?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *