نینتندو می‌گوید منتظر اعتبارات Princess Peach: Showtime باشید تا بفهمید کدام توسعه‌دهنده آن را ساخته است

نینتندو اعلام نکرده است که کدام یک از استودیوها یا شرکای توسعه‌دهنده‌اش، Princess Peach: Showtime، بزرگترین بازی جدید نینتندو سوییچ بهار امسال را می‌سازد، و به نظر نمی‌رسد که تا اواخر این ماه عرضه شود.

یکی از سخنگویان نینتندو امروز وقتی پرسیدم کدام توسعه دهنده بازی را ساخته است، به سادگی به من گفت: «تیم توسعه در اعتبارات بازی به حساب می آید.

دلیلی برای نینتندو وجود ندارد دارد البته که بگوییم چه کسی بازی را ساخته است، اما طرفداران گفته اند عجیب است که پاسخ یک راز باقی می ماند، تنها چند هفته تا اولین نمایش Princess Peach: Showtime! در ۲۲ مارس، پس از آن مطبوعات قبلاً یک بیلد پیش نمایش از بازی را انجام داده اندو پس از راه اندازی دموی عمومی این هفته.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

فایل‌های جمع‌آوری‌شده از آن نسخه آزمایشی نشان می‌دهد که Kirby’s Epic Yarn و Yoshi’s Crafted World توسعه‌دهنده Good-Feel پشت Princess Peach: Showtime قرار دارند – چیزی که خود نینتندو وقتی امروز از او پرسیده شد نتوانست تأیید کند. Good-Feel که در سال ۲۰۰۵ در ژاپن تأسیس شد، به طور انحصاری برای سخت افزار نینتندو توسعه یافته است و به طور منظم بر روی فرنچایزهای اصلی این شرکت کار کرده است.

وضعیت کلی شبیه به زمانی است نینتندو از معرفی صداپیشه جایگزین سال گذشته برای ماریو خودداری کرد، پس از بازنشستگی چارلز مارتینه از این نقش. به همین ترتیب، نینتندو این صداپیشه (کوین افغانی) را تایید نکرد اکنون سبیل پشت Wario برای Wario Ware: Smooth Moves نوامبر گذشته است.

یکی از سخنگویان نینتندو در آن زمان به Eurogamer گفت: “صدای بازیگران شخصیت ماریو و/یا لوئیجی در Super Mario Bros. Wonder در تیتراژ بازی معرفی خواهند شد، بنابراین لطفا منتظر انتشار بازی باشید.”

از یک طرف، شاید قابل درک باشد که نینتندو ممکن است به سادگی بخواهد بازی هایش صحبت کنند، بدون هرگونه پیش فرض یا اطلاعاتی که قبل از عرضه به بازار می آید. از سوی دیگر، این یک سطح غیرمعمول از شفافیت برای یک توسعه‌دهنده بازی است که نباید به رسمیت شناخته شود – و در نهایت فقط به حدس و گمان‌ها در مورد چیزی دامن می‌زند که بعید به نظر می‌رسد در غیر این صورت قابل توجه بوده باشد.

بعد از رفتن در مورد بازی نوشتم: “این یک ماجراجویی ملایم را برای طرفداران جوان فیلم ماریو ارائه می دهد.” عملی با پرنسس هلو: زمان نمایش! ماه گذشته. «در بهترین حالت، سایه‌هایی از عمارت لوئیجی ۳ در اینجا وجود دارد – در صحنه‌های موضوعی که پشت درهای مختلف قرار دارند و از مرکز لابی چند سطحی تئاتر قابل دسترسی هستند – و حتی Paper Mario، زیرا عناصر هر مرحله با جذابیت از مناظر لمسی ساخته شده‌اند. مانند چمن های چوبی و درختان.”


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-says-to-wait-for-princess-peach-showtimes-credits-to-find-out-which-developer-made-it?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *